معرفی و بررسی بازی نبرد بی نهایت

با شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی، نیاز به سرگرمی ها برای گذراندن وقت بسیار بیشتر از هر زمان دیگری حس می شد. در روز های قرنطینه گوشی های موبایل و بازی های آن بهترین گزینه برای پر کردن زمان خالی محسوب می شد به همین دلیل با آمار بی سابقه ای از دانلود اپلیکیشن ها و بازی های مختلف رو به رو شدیم. بازی های اندروید که امروزه طرفداران زیادی دارد، نقش عمده ای را در این میان ایفا می کند. بازی هایی که هر زمان در هر جایی که بخواهیم به آن ها دسترسی خواهیم داشت.

پیش از آشنایی با این بازی شما را دعوت می کنم تا مقاله بهترین بازی‌های فکری اندروید را مطالعه نمایید و از بازی های معرفی شده رد آن لذت ببرید. در این مقاله ما قصد داریم به سراغ بازی برویم که در دسته بندی اکشن ها جای دارد. اگر طرفدار بازی های تفنگی، جنگی و… هستید این مقاله را از دست ندهید. با معرفی و بررسی بازی “نبرد بی نهایت” همراه چیکاو باشید.

بازی نبرد بی نهایت، به تازگی توسط نوبلز منتشر شده است. با توجه به اسم آن می توان دریافت که این یک بازی اکشن است. اگر به تانک، بمب و… علاقه مندید این بازی برایتان مناسب است. با ماشین جنگی خود به میدان نبرد بروید و دشمنانتان را مرحله به مرحله نابود کنید.

امکاناتی که سازنده در ابتدای انتشار این بازی برایتان در نظر گرفته فروشگاهی برای تجهیز کردن ماشین جنگیتان است. مهمات مختلف را میتوانید بر روی تاینک خود سوار کرده و به میدان نبرد بروید. از جمله مزیت هایی که این بازی دارد، کم حجم بودن آن و عدم نیاز به دیتا است.

در حال حاضر بازی نبرد بی نهایت 70 مرحله را شامل میشود که امکان بازگشت به مراحل قبل نیز فراهم است. همچنین بخشی فراهم شده تا بتوان ماشین جنگی خود را نیز ارتقا داد تا مراحل بعدی را بتوان به راحتی طی کرد.

یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین بازی های گوشی، بیلیارد است. شما می توانید در گوشی خود به صورت آنلاین و آفلاین بیلیارد بازی کنید. برای آشنایی با بهترین بازی های بیلیارد به مقاله بهترین بازی بیلیارد آنلاین اندروید مراجعه کنید.

رابط کاربری و امکانات

بازی نبرد بی نهایت به تازگی منتشر شده و با توجه به این مورد نباید انتظار چندانی از آن داشت. برای بازی که به تازگی منتشر شده سادگی و سرعت بازی بسیار مناسب است که انتظار میرود در آینده شاهد بهبود در ظاهر بازی باشیم. در صفحه اصلی شاهد دکمه بزرگ برای شروع بازی و در زیر آن مرحله ها، بخش گاراژ، مهمات، فروشگاه هستیم. دکمه شروع بازی بسیار ساده و بزرگ در صفحه نمایش داده شده است که با کمی بهبود آن شاهد تجربه بهتری خواهیم بود. 

تصویر پس زمینه صفحه اصلی نیز بسیار ساده در نظر گرفته شده است. با جایگزینی پس زمینه با پوستر طراحی شده از بازی شاهد بهبود ظاهری بازی خواهیم بود. آهنگی که برای بازی در نظر گرفته شده است حس هیجان را در کاربران ایجاد می کند اما متاسفانه امکانی برای قطع صدا و آهنگ در بازی در نظر گرفته نشده است. در حین استفاده از برنامه بهتر است در فاصله زمانی کوتاه بر روی بازی کلیک کنید در غیر این صورت نمایشگر شما خاموش میشود. 

بخش گاراژ: در این بخش میتوانید بدنه ماشین جنگی و برجک آن را تغییر دهید. با پشت سر گذاشتن امکانات جدید نیز باز خواهند شد.

بخش مهمات: این بخش شامل مهمات کمکی در زمان بازی است. اگر مهماتتان تمام شده است در این بخش می توانید مهمات بخرید.

بخش فروشگاه: در صورتی که نیاز به الماس بیشتری داشته باشید با پرداخت وجه الماس بیشتری دریافت خواهید کرد.

جمع بندی

بازی نبرد بی نهایت می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. اگر به دنبال بازی هستید که با تانک دشمنان خود را نابود کنید بازی نبرد بی نهایت انتخاب خوبی خواهد بود. با توجه یه اینکه این بازی در نسخه های اولیه خود است به زودی شاهد توسعه امکانات مراحل و گرافیک بهتر خواهیم بود. شما می توانید از طریق باکس زیر آخرین نسخه بازی نبرد بی نهایت را از کافه بازار دانلود کنید. همچنین می توانید برنامه کافه بازار در از طریق مقاله “نصب بازار” دانلود نمایید.

نبرد بی نهایت

قیمت: رایگان

سازنده: نوبلز

سیستم عامل: اندروید

نسخه: 1.1

حجم: 40 مگابایت

دریافت بازی نبرد بی نهایت از بازار 

 

75%
خوب

بازی نبرد بی نهایت - اکشن

  • سرعت
  • رابط کاربری
  • امکانات
  • خلاقیت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.