تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro و Xiaoxin Pad Plus به صورت رسمی معرفی شدند

کمپانی شناخته شده لنوو در بخش تولید تبلت دو محصول جدید خود را با نام های تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro و Xiaoxin Pad Plus معرفی کرد. همراه چیکاو باشید.

به گفته Gizmochina ابن دو محصول هم اکنون در کشور چین در دسترس کاربران قرار گرفته اند. این دو تبلت در یک بازه قیمتی قرار دارند اما برخی از مشخصات فنی آنها با هم فرق دارد.  تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro با صفحه نمایش 11.5 اینچی از نوع پنل OLED به همراه رفرش ریت 90 هرتزی و بیشینه نوری 400 نیتی ارائه می شود. 

این تبلت با رابط کاربری اختصاصی ZUI 12.5  و تراشه‌ اسنپدراگون 870 طراحی شده است. در پنل پشتی این تبلت نیز دوربین دوگانه با سنسور های 5+13 مگاپیکسلی دیده می شود. دوربین‌ سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در قسمت بالایی نمایشگر تعبیه شده است. 

لنوو برای تامین انرژی تبلت جدید خود از باتری 8600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی استفاده کرده است. 

در نهایت تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پیش فروش 390 دلار و قیمت زمان عادی 468 دلار  راهی بازار فروش می شود.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Plus با صفحه نمایش 11 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 2K و رفرش ریت 60 هرتزی ارائه می شود. این تبلت نیز با رابط کاربری ZUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 و تراشه‌ اسنپدراگون 750 جی طراحی شده است. 

در پنل پشتی دوربین 13 مگاپیکسلی و در پنل جلویی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. تبلت Xiaoxin Pad Plus به باتری 7700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 30 واتی مجهز شده است. تبلت Xiaoxin Pad Plus با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پیش فروش 249 دلار به فروش می رسد.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.