امکان رهگیری فعالیت خدمات گوگل برای سارقان اینترنتی سخت تر پیش می شود

با مراجعه به صفحه فعالیت من به آدرس ( myactivity.google.com) می توانید تمام فعالیت های روزانه خود، برنامه های بازدید شده و حتی مکان های مشاهده شده در Google Maps را بررسی کنید. برای اینکه داده های شما در دسترس سارقان اینترنتی قرار نگیرد یک لایه امنیتی جدید به این سرویس افزوده شده است. همراه چیکاو باشید.

به نقل از phonearena، پس از مراجعه با سایت بالا و ورود به بخش  « مدیریت تایید اعتبار من» دو گزینه مختلف پیش روی شما قرار می گیرد. یکی از گزینه ها مربوط به تایید اضافی جهت مشاهده ورودی های حساب من است و گزینه دیگر که به تایید اضافی نیاز ندارد. 

کمپانی گوگل نیز در این زمینه توضیح می دهد که: چنانچه گزینه تأیید صحت اضافی را فعال کنید، گوگل قبل  از آنکه کاربران سابقه خود را به طور کامل در فعالیت من مشاهده یا حذف کنید، اول اطمینان حاصل کنند، اطمینان پیدا می کند که شخص مراجعه کننده حتما خود کاربر می باشد. این قابلیت در ایمن نگه داشتن سابقه خود در دستگاه های مشترک، کمک زیادی به کاربران می کند. اما توجه داشته باشید که این تنظیمات فقط برای فعالیت من اعمال می شود.  و سابقه شما ممکن است هنوز هم در سایر محصولات گوگل نمایش داده شود. 

برای این منظور، چنانچه می خواهید گوگل از نگه داشتن سابقه حسابتان توسط گوگل جلوگیری کنید، می‌بایست به بخش Activity Controls رفته و اقدام به حذف تاریخچه دقیق ذخیره شده، کنید. 

این شرکت در زمینه جلوگیری از ذخیره سابقه گوگل توسط این کمپانی توضیح می دهد که امکان تغییر تنظیمات وجود دارد. 

به گفته این کمپانی فعالیت وب و برنامه شما علاوه بر فعالیت هایی که در سرویس های گوگل انجام می دهید، شامل فعالیت هایی که در سایت ها، برنامه ها و دستگاه هایی که از خدمات گوگل به صورت صوتی و یا تصویر شما استفاده می کنند نیز، می شود.

 

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.