گوشی YUANHANG 10 شرکت ZTE معرفی شد

رقابت تنگاتنگی بین سازندگان تلفن همراه برای عرضه تلفن های هوشمند 5G ارزان قیمت شکل گرفته است. امروز، ZTE یک تلفن هوشمند 5G با نام Yuanhang 10 معرفی کرده است. در سال 2016 هم ZTE گوشی هوشمند Yuanhang 4 را معرفی کرد. در ادامه به بررسی گوشی ZTE Yuanhang 10 خواهیم پرداخت. همراه چیکاو باشید.

طراحی و رنگ گوشی Yuanhang 10

باید گفت طراحی Yuanhang 10 زیبا به نظر می رسد. قاب پشتی دستگاه شامل بخش دوربین مستطیلی است. در حالی که بقیه  قسمت های دستگاه کاملا صاف است به جز لوگوی کوچک ZTE که در گوشه پایین خودنمایی می کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ضخامت این گوشی تنها 8.2 میلی متر است. پنل جلویی گوشی حفره ناچ قطره ای خود نمایی می کند. این گوشی هوشمند در چند رنگ از جمله خاکستری، آبی و سبز عرضه خواهد شد.

گوشی YUANHANG 10 شرکت ZTE معرفی شد - چیکاو

مشخصات فنی گوشی Yuanhang 10

گوشی Yuanhang 10 از یک صفحه نمایش 6.52 اینچی نوع IPS LCD با وضوح HD + بهره می برد. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 180 هرتز است. بهتر بود یک پنل FHD + برای این گوشی در نظر گرفته می شد و برای کاهش مصرف باتری نرخ تازه سازی کاهش می یافت. بخش دوربین این گوشی شامل دوربین های عقب سه گانه متشکل از دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی ، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور سنجش عمق می باشد. همچنین دوربین سلفی این گوشی یک سنسور 8 مگاپیکسلی است.

این گوشی از شبکه 5G بهره می برد. قلب تپنده این گوشی چیپست Dimensity 700 است. یک باتری 4000 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی این گوشی را به عهده دارد. با توجه به وضوح صفحه نمایش گوشی شاهد مصرف زیاد باتری نخواهیم بود. با این حال ، شبکه 5G انرژی زیادی مصرف می کند. اسکنر اثر انگشت نیز در کنار گوشی جای گرفته است.

این گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه شده است، اما میزان دقیق رم گوشی معلوم نیست. قیمت این تلفن هوشمند برابر 1،298 یوان است که معادل 200 دلار می شود. این گوشی از تاریخ 9 می در چین عرضه خواهد شد.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.