رندر های گوشی نوبیا Z30 منتشر شد

همانطور که میدانید نوبیا زیر مجموعه برند ZTE می باشد که تا کنون گوشی های خلاقانه ای را عرضه کرده است. گوشی جدید این برند با نام نوبیا زد 30،با دوربین سلفی درون نمایشگر ارائه می شود. همراه چیکاو باشید.

رندر های منتشر شده از این پرچمدار خبر از طراحی تقریبا شیک پنل پشتی را می دهد. در سمت چپ پنل پشتی محفظه مستطیل شکل دوربین چهارگانه به همراه فلاش چندگانه به چشم می خورد. عبارت 100X Hybrid، خبر از بهره گیری محصول از زوم ١٠٠ برابری هیبریدی را می دهد. به علاوه فاصله کانونی 135 میلی متری دوربین اصلی این گوشی پرچمدار نوبیا امکان زوم اپتیکال 5 برابری را فراهم می کند. اعلام شده است که فاصله کانونی لنز فوق عریض نیز معادل 16 میلی متر می باشد. بدون لنز پریسکوپ تله‌فوتو، وزن و ضخامت گوشی کاهش می یابد و شاهد طراحی بسیار خوبی از این دستگاه هستیم. Nubia برای خوش دست شدن این محصول شیشه قاب پشتی را به صورت خمیده 3D شکل داده است.

لازم به ذکر است که در فریم میانی که از جنس فلزی می باشد نیز دکمه پاور و ولوم جایگذاری شده اند.

نوبیا در قسمت قاب جلو بسیار زیبا و خلاقانه عمل کرده است، به این صورت که دوربین سلفی را زیر صفحه نمایش تعبیه کرده و لبه نمایشگر را به صورت خمیده طراحی کرده است. ابن رندر خبر از لبه های باریک برای این نمایشگر را می دهد. 

بجز رندر منتشر شده از Nubia Z30، در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره جزئیات و ویژگی های نرم افزاری این تلفن هوشمند در دسترس نمی باشد. اما اعلام شده است که تراشه اسنپدراگون 888 در این دستگاه دیده می شود.

نکته ای که به وضوح قابل درک است این می باشد که نوبیا در طراحی گوشی خود وقت زیادی را صرف کرده تا گوشی پرچمدار زیبا و خلاقانه ای را ارائه دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.