گوشی ZTE Axon 30 Ultra با 200 مگاپیکسل دوربین معرفی خواهد شد

شرکت ZTE، در حال آماده سازی مراسم معرفی محصول جدید خود می باشد. قرار است که گوشی های پرچمدار Axon 30 در تاریخ 26 فروردین 1400 معرفی شوند. به گفته شرکت زد تی ای، گوشی ZTE Axon 30 Ultra با ۳ دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین کمکی ۸ مگاپیکسلی، در مجموع ۲۰۰ مگاپیکسل، ارائه می شود. همراه چیکاو باشید.

این شرکت چینی هفته گذشته اعلام کرد که دوربین های این دستگاه شامل سه لنز اصلی Trinity Triple و یک لنز از نوع دوربین تله فوتو پریسکوپی می باشد. سرانجام امروز زی تی ای مشخصات کامل گوشی ZTE Axon 30 Ultra را منتشر کرده است. براساس اطلاعات فاش شده از این کمپانی، این دستگاه از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱.۶، یک دوربین اولترا واید ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین پرتره ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی ۸ مگاپیکسل با بزرگنمایی ۵ برابر تشکیل شده است.

محفظه دوربین که احتمالا مستطیل شکل طراحی می شود، در پنل پشتی میزبان دوربین چهارگانه و دو فلاش LED باشد. به نظر می رسد که برجستگی محفظه دوربین این تلفن مشابه گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ باشد. به علاوه همان طور که پیش از این نیز تایید شده بود، مجموع مگاپیکسل دوربین ها به عدد 200 خواهد رسید.

به نقل از gizchina، احتمالا صفحه نمایش به کار گرفته شده در دو گوشی ZTE Axon 30 Pro و مدل Ultra در اندازه 6.9 اینچی OLED با پشتیبانی از رنگ های 10 بیتی ، رفرش ریت 120 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 360 هرتز باشند. همچنین در این دو محصول از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش نسل دوم استفاده شده است. انتظار می‌رود که این تلفن از دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی بهره ببرد.

انتظار می رود که پرچمدار جدید زد تی ای با چیپست اسنپدراگون 888 و حداکثر رم 12 گیگابایت و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی ارائه شود.

از دیگر ویژگی های احتمالی این محصول می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 55 وات، MyOS مبتنی بر اندروید 11 اشاره کرد. گفته می شود که احتمالا گوشی ZTE Axon 30 Ultra با قیمت 1200 دلار بفروش برسد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر می بایست تا تاریخ معرفی گوشی ZTE Axon 30 Ultra، یعنی 26 فروردین ماه 1400 منتظر بمانیم.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.