گوشی Axon 30 Pro، زد تی ای معرفی شد

کمپانی چینی ZTE پس از معرفی گوشی Axon 30 Ultra نسخه ضعیف تر آن را که Axon 30 Pro نام دارد، معرفی کرد. گرچه نسخه Pro در زمینه نمایشگر 6.67 اینچی و پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 با نسخه Ultra مشابه است اما برای اقتصادی تر بودن دستگاه، در طراحی دوربین تفاوت هایی ایجاد شده است. همراه چیکاو باشید.

از ویژگی های نمایشگر 6.67 اینچی اولد گوشی  Axon 30 Pro می توان به بهره مندی از نرخ نوسازی آن نیز به ۱۲۰ هرتز، پنل 10 بیتی با پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3 و نرخ پاسخگویی به لمس 360 هرتز اشاره کرد.

قلب تپنده این محصول، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 می باشد. همچنین ZTE در ساخت این گوشی از رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت بهره گرفته است. این دستگاه نیز از فناوری 5G پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: گوشی Axon 30 Ultra 5G زد تی ای معرفی شد

همانطور که پیش تر گفته شد، بیشترین تفاوت گوشی Axon 30 Pro 5G با نسخه اولترا آن در قسمت دوربین ها می باشد. با وجود اینکه دو دوربین نسخه پرو از نظر مقدار مگاپیکسل مشابه نسخه Ultra می باشند اما، ZTE هیچ گزینه ای برای زوم اپتیکال این دستگاه در نظر نگرفته است. دوربین‌ چهارگانه این دستگاه شامل سنسور اصلی و فوق عریض 64 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین‌ عمق سنج 2 مگاپیکسلی می باشد.

به نقل از Gizmochina، باتری در نظر گرفته شده برای نسخه پرو نسبت به نسخه Ultra، کوچک تر بوده و توان شارژ آن نیز کمی کندتر می باشد. ZTE برای این محصول باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 55 واتی در نظر گرفته است.

مدل پایه گوشی Axon 30 Pro 5G با قیمت 459 دلار راهی بازار فروش می شود. گفته می شود که مدل های قوی تر از نظر رم و حافظه داخلی نیز با قیمت های 505 و 551 دلار عرضه می شوند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.