هزینه تامین امنیت مارک زاکربرگ در سال 2020،معادل 23 میلیون دلار اعلام شده است

براساس سند جدیدی  که به تازگی از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) منتشر شده نشان دهنده هزینه 23 میلیون دلاری فیسبوک برای تامین امنیت مارک زاکربرگ، مديرعامل این شبکه اجتماعی، می باشد. همراه چیکاو باشید.

به ادعای یکی از مقامات فیسبوک، در بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت، براساس بررسی‌های سالانه فیس‌بوک تهدیدهای مشخصی علیه مارک زاکربرگ، در بخش امنیتی شرکت شناسایی شده است. براساس این سند فیسبوک در سال 2020، تهدید های خاصی را علیه مدیرعامل خود شناسایی کرده است.

در ادامه این بیانیه ضمن بیان اهمیت نقش مدیر عامل فیسبوک گفته شده است که، آقای زاکربرگ با فیسبوک هم معنی بوده و احساسات منفی وی به کمپانی منتقل می شود.

بررسی های امنیتی سالانه این کمپانی حاکی از این است که، شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان سفر و انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا نقش مهمی در افزایش هزینه تأمین امنیت زاکربرگ و خانواده اش داشته است.

گفته شده است که نه تنها هزینه مربوط به تامین امنیت زاکربرگ بلکه هزینه محافظت از کارکنان این شرکت نیز افزایش یافته است.

در بخشی از این سند به هزینه 23 میلیون دلاری فیسبوک برای تامین امنیت مارک زاکربرگ و خانواده اش در اقامتگاه و سفر در سال 2020 میلادی اعلام شده است. همچنین برای محافظت از پرسنل این شبکه اجتماعی و سایر هزینه های امنیتی مبلغ 10 میلیون دلار اضافی اختصاص داده شده است. هزینه پایه امنیت که در سال 2019 میلادی معادل 10.4 میلیون دلار بود در سال 2020 به مبلغ 13.4 میلیون دلار افزایش یافته است.

به نقل از فیسبوک، کمیته جبران خسارت، ریاست و نامزدی معتقد است که هزینه های امنیتی صورت گرفته برای زاکربرگ کاملا مناسب و ضروری می باشد. بدین جهت که حقوق سالانه ای که زاکربرگ از این شرکت دریافت می کند یک دلار می باشد. البته این مبلغ به درخواست وی بوده و از طرفی هیچ پرداخت اضافه‌ ای نداشته و هیچ جایزه حقوق سهامی هم دریافت نمی‌کند.

به علاوه کمپانی فیسبوک در اوایل سال 2021 میلادی، سرویس‌های امنیتی برای مدیران غیر کارمند را نیز تایید کرد. با این وجود باید منتظر ماند تا میزان هزینه تامین امنیت مارک زاکربرگ در سال جدید را دید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.