لنوو از دومین گوشی گیمینگ خود با نام Legion Duel 2 رونمایی کرد

لیجن فون دوئل 2 با طراحی منحصر به فرد و پشتیبانی از 18 گیگابایت حافظه رم، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 و شارژ سریع ۹۰ وات معرفی شد. همراه چیکاو باشید.

سرانجام روز گذشته گوشی جدید لنوو با نام  Legion Phone Duel 2) معرفی شد. گرچه نسل اول این محصول نیز طراحی منحصر به فردی داشت اما به نظر می رسد که سازندگان برای طراحی نسل دوم این دستگاه طراحی منحصر به فرد تری را به کار برده اند.

به نقل از Android Authority، لیجن فون دوئل 2، به سیستم خنک کننده جدیدی مجهز شده است که محفظه‌ی بخار را در کنار دو فن قرار می‌دهد. همین ویژگی یکی از مهم ترین قابلیت های این محصول به حساب می آید. از دیگر ویژگی های این گوشی گیمینگ لنوو می توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 اشاره کرد که به لطف سیستم خنک کننده، در هنگام بازی بدون افت قدرت با بهترین عملکرد کار خود را ادامه می دهد.

لنوو به دلیل استفاده از این سیستم خنک کننده پیشرفته، زبان طراحی عجیبی را در پنل پشتی به کار گرفته است. همچنین به گفته لنوو مهندسان در طراحی این گوشی پردازنده را بخش بخش مرکزی قرار داده اند تا مقدار هوای خنک برابری از فن های تعبیه شده در دو طرف آن بهره ببرد.

گوشی لیجن فون دوئل 2 با صفحه نمایش 6.92 اینچی، به همراه وضوح 1080p و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز ارائه می شود. از دیگر ویژگی های این نمایشگر از نوع AMOLED می توان به پشتیبانی از استاندارد +HDR10 و نرخ نمونه‌برداری لمسی فوق‌سریع ۷۲۰ هرتز اشاره کرد.

این دستگاه با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۹۰ وات و حداکثر 18 گیگابایت رم ارائه می شود. باتری دو سلولی این محصول در عرض 30 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

لنوو در ساخت این دستگاه هشت کلید مجازی شامل چهار کلید اولتراسونیک کناری، دو کلید خازنی پشتی و دو کلید فشاری در داخل صفحه‌نمایش برای کنترل بازی به کار گرفته است. برخورداری گوشی لنوو لیجن فون دوئل 2 از سیستم بازخورد هپتیک دوگانه امکان تجربه کاربری بهتری را در زمان بازی برای کاربران فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی در محفظه پشتی ، دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی با مکانیسم پاپ‌ آپ در پنل جلویی و دو درگاه USB-C اشاره کرد.

دومین گوشی گیمینگ لنوو با نام لنوو لیجن فون دوئل 2، با رم 12 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت در دو رنگ مشکی و سفید در ماه می 2021 (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) با قیمت 799 یورو در بازار اروپا عرضه می شود. نسخه قدرتمند تر این محصول با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت 999 یورو به فروش می‌رسد . تاریخ عرضه این محصول در آمریکای شمالی به زودی مشخص می شود.

منبع androidauthority
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.