نقد و بررسی بازی قندونه؛ قندونی از کلمات

مدت هاست که بازی های اندرویدی نقش ویژه ای را در بین سایر بازی ها، ایفا می کنند. در بین بازی های اندرویدی نیز بازی های کلماتی توانسته اند محبوبیت زیادی را مخصوصا در بین کاربران ایرانی کسب کنند. بازی های کلمات با به چالش کشیدن ذهن توانسته به یکی از بازی های محبوب اندروید تبدیل شوند و دانلود چند میلیونی را تجربه کنند. اما در این مقاله ما قصد داریم به یکی دیگر از بازی های کلماتی از سازندگان فندق و سماور به نام بازی قندونه بپردازیم. همراه چیکاو باشید.

اگر از علاقه مندان بازی های کلماتی هستید، بدون شک با بازی فندق و سماور آشنا هستید. حال سازندگان فندق بازی زیبایی را به اسم قندونه ارائه کرده اند که می تواند ساعت ها شما را مجذوب خود کند. بازی قندونه کاری از پلاس ناین گیمز است که در سبک کلمات و دانستنی ها توسعه پیدا کرده و بیش از 500 مرحله و هزاران کلمه انتظار شما را می کشد. بدون شک بازی قندونه، یک بازی اعتیاد آور است که می تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند. به علاوه این بازی ذهن شما تقویت کرده و حافظه شما را بهبود دهد.

نگاهی به بازی قندونه

35 فصل و بیش از 500 مرحله

قندونه شبیه به سایر بازی های کلماتی گیم پلی ساده دارد و مشابه اکثر بازی های کلماتی بایستی در بین حروف هایی که در اختیار دارید، کلماتی را پیدا کنید. در هر مرحله کلماتی به عنوان کلمات اصلی در نظر گرفته شده که برای عبور از مرحله لازم است آنها را بیابید. به علاوه در حین پیدا کردن کلمه، شما کلمات بیشتری را خواهید یافت که به عنوان کلمات مخفی محسوب می شوند.

در مراحل چند کلمه ای، یک کلمه شاه کلید پیدا کردن سایر کلمات است. بایستی حتما کلمه ی اول را پیدا کرده تا با جا به جایی حروف، سایر کلمات نیز در بین حروف پیدا شود. در واقع برای گذراندن هر مرحله از تمامی حروف هایی که در پایین صفحه نمایش داده می شود، استفاده خواهد شد و هیچ حروفی اضافه نیست.

مراحل ابتدایی قندونه ساده است و به تدریج با گذراندن مراحل، به سختی مراحل افزوده می شود ذهن شما را بیشتر به چالش می کشد. اگر نتوانستید مراحل را پشت سر بگذارید و کلمات اصلی را پیدا نکردید، کافیست بر روی گزینه از دوستات بپرس کلیک کنید و برای دوستانتان بفرستید و با کمک آن ها کلمات را پیدا کنید.

راهنمایی بیشتر میخوام

اگر از دوستانتان کمک گرفتید و همچنان کلمه اصلی را پیدا نکردید، کافیست بر روی آیکن انگشت و یا آیکن لامپ کلیک کنید تا با کسر سکه از شما، راهنماییتان کند. اگر کمی صبر کنید در مرحله، گزینه راهنمایی رایگان نیز، به شما نمایش داده می شود که با دید ویدیو تبلیغاتی، شما را راهنمایی می کند.

سکه میخوام

اگر به سکه بیشتری نیاز دارید، کافیست به صفحه خانه رفته و آیکن خرید را لمس کنید و سکه بیشتری بخرید. البته راه هایی برای کسب سکه رایگان همچون دیدن ویدیو تبلیغاتی و فالو کردن پیج اینستاگرام وجود دارد. به علاوه بعد از گذراندن مراحل، چرخ گردونی به شما نمایش داده می شود که با چرخاندن آن به شما سکه هدیه می دهد. اگر همچنان تمایل به دریافت سکه بیشتری دارید، پیشنهاد میکنم که کلمات مخفی هر مرحله را پیدا کنید.

کلمات در مسابقه، تجربه لذت بخش رقابت

بازی کلماتی قندونه، مطمئنا می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. اما اگر بخواهیم با نگاه کلی قندونه را با سایر بازی های کلماتی که توسط سایر سازنده ها توسعه پیدا کرده اند، مقایسه کنیم، شاید تفاوت چندانی را نیابیم. در بخش گرافیک و نحوه بازی ها و موسیقی و طراحی، تفاوت های زیادی مشاهده می شود که قندونه را با سایر بازی ها مشابه، خاص تر می کند. گرچه خلاقیت در ساخت برنامه بسیار قابل تقدیر است اما بازی قندونه نیاز به یک برگ برنده ای دارد که بتواند با سایر رقیبان خود در این حوزه رقابت کند.

با توجه به استقبال کاربران ایرانی از مسابقات آنلاین موبایلی، بی شک راه اندازی مسابقات و در نظر گرفتن جایزه برای مسابقات و راه اندازی انواع لیگ ها می تواند به جنب و جوش کاربران بیافزاید و قندونه را به یکی از بازی های کلماتی جذاب در بین رقبای خود تبدیل کند. راه اندازی لیگ های مختلف، و گفت و گوی کاربران و ارتباط بین آن ها در حین مسابقه، مطمئنا می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد. ایجاد مسابقه خلاقانه بین کاربران قندونه برگ برنده ایست که جذابیت بازی را دو چندان خواهد کرد.

رابط کاربری

بازی قندونه با به کارگیری گرافیک عالی به همراه موسیقی و صدا های جذاب انتخاب و تایید حروف و کلمات تجربه بسیار لذت بخشی را برای کاربران به ارمغان آورده است. طراحی  لوگو و محیط بازی با ایجاد حس خوب در کاربر، جذابیت بازی را دو چندان کرده است. رنگ های به کار گرفته شده در محیط بازی به همراه فونت گرافیکی زیبا، جلوه بسیار بیشتری را به بازی بخشیده است. نکته بسیار مهم در بازی قندونه سرعت بسیار عالی آن در اجرای بخش های مختلف و جا به جایی بین صفحات بازی است که تجربه کاربری را بهبود داده است. مهمترین ویژگی بازی قندونه ساده بودن و عدم پیچیدگی در کنار گرافیک زیبای آن است که مسلما یکی از بهترین طراحی ها در بین بازی های کلماتی به خود اختصاص داده است.

سوالات متداول

دانلود بازی قندونه با لینک مستقیم به چه صورت انجام می شود؟

شما می توانید از طریق باکس دانلود موجود در همین مقاله بازی قندونه را با لینک مستقیم دانلود کنید.

جمع بندی

بازی قندونه از جمله بازی های سرگرم کننده کلمات و دانستنی ها، کار دیگری از سازندگان بازی های فندق و سماور است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی قندونه شامل بیش از 500 مرحله است که مسلما در بروزرسانی های بعدی بازی قندونه، شاهد تعداد مراحل بیشتری خواهیم بود. مطمئنا در بروز رسانی های بعدی قندونه شاهد اضافه شدن قابلیت ها مختلف، نحوه و سبک بازی خواهیم بود و جذابت بازی دو چندان خواهد شد. مطمئنا اضافه کردن بخش مسابقه نیز میتواند لذت بازی کلمات را دو چندان کند اما باید دید که در آپدیت های آینده شاهد چنین بخش خواهیم بود یا خیر. حتما بازی قندونه را از طریق باکسی که در پایین قرار داده ایم دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

قندونه

قیمت: رایگان

سازنده: پلاس‌ناین‌گیمز

سیستم عامل: اندروید

نسخه: 1.10

حجم: 34 مگابایت

دریافت بازی قندونه از بازار 

 

5/5 - (7 امتیاز)
90%
عالی

بازی قندونه

با قندونه سفری لذت بخش به دنیای واژگان داشته باشید، بازی دیگری از سازندگان فندق و سماور

  • سرعت
  • رابط کاربری
  • خلاقیت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.