اپلیکیشن ماسک ؛ همه مردم در برابر کرونا

رسانه چیکاو – با شیوع کرونا از تمامی امکانات و فعالیت ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می شود. توسعه دهندگان نیز برنامه ها و اپلیکیشن های آموزشی و آماری متعددی برای کاربران منتشر کرده اند. یکی از این برنامه ها، اپلیکیشن ماسک است که با فراهم آوردن امکانات عالی گامی مهم در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برداشته است. همراه رسانه چیکاو باشید تا به بررسی اپلیکیشن ماسک بپردازیم.

برنامه ماسک، برنامه ای است که با شیوع ویروس کرونا توسعه پیدا کرده و اطلاعات مهمی ز این ویروس از جمله آمار، پیگیری وضعیت سلامتی خود و خانواده، نقشه پراکندگی کرونا به تفکیک شهر و امکانات دیگری مانند آموزش ها در این برنامه گنجانده شده است.

امکانات اپلیکیشن ماسک

در برنامه ماسک شما وضعیت سلامتی خودتان را مشخص می کنید و لوکیشنتان را در اختیار دیگران قرار می دهید. در صورتی که کرونا داشته باشید و یا مشکوک به کرونا باشید، در زمانی که از منزل خارج می شوید دیگران می توانند محل شما را در نقشه ببینند و به آن حا نزدیک نشوند تا چرخه شویع کنترل شود. همچنین این برنامه به شما کمک می کند تا دیگران را از طریق نقشه مشاهده کنید و از مناطق خطر دور شوید. شما می توانید از طریق اپلیکیشن وضعیت سلامتی خانواده خود را اعلام کنید. در صفحه اصلی برنامه به صورت روزانه آمار رسمی کرونا در ایران  به همراه نمودار اعلام می شود. در برنامه بخش به عنوان آگهی بخشی وجود دارد که مطالب مفید و مهمی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

رابط کاربری

برنامه ماسک از رابط کاربری ساده ای برخوردار است چرا که مخاطبین آن از تمامی رده های سنی و قشر های مختلف است و باید به ساده ترین شکل باشد تا همگان مشکلی در بخش های مختلف آن نداشته باشند. در صفحه اصلی نمودار آمار کرونا به همراه آمار عددی در کنار آن مشاهده می شود که به نحوی به طراحی خود برنامه نقش بسته است. مهم ترین بخش طراحی اپلیکیشن ماسک نوار پایینی است که شامل گزینه های زیر است.

خانه: بخش بخش اصلی و آمار ویروس کرونا در ایران

نقشه: نمایش پراکندگی مبتلایان به کرونا و افراد مشکوک به ابتلا

من: بخش به اشتراک گذاری مکان خود و ارسال فعالیت های جدید

خانواده: افزودن وضعیت سلامتی افراد خانواده به اپلیکیشن ماسک

آگاهی بخشی: نمایش اخبار و آموزش هایی درباره ویروس کرونا

جمع بندی

اپلیکیشن ماسک پویش مردمی علیه کرونا است که به امکانات خوبی که در اختیار کاربران قرار میدهد، می تواند در مقابله با کرونا بسیار موفق عمل کند. انتظار می رود که به  همگان از این اپلیکیشن استفاده کنند تا بتوانیم در مهار کرونا موفق شویم. شما می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن ماسک را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

ماسک

قیمت: رایگان

سازنده: پویش مردمی علیه کرونا

سیستم عامل: اندروید

حجم: 26 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.