برنامه گوگل پلی گیمز – Google play Games ؛ ابزاری برای رقابت آنلاین

برنامه Google Play Games یک اپلیکیشن کاربردی است که طراح آن کمپانی گوگل است. گوگل این اپلیکیشن را برای سیستم عامل اندروید توسعه داده است که لیستی از بازی ها و دوستان کاربر را در یک صفحه نمایش می دهد و این امکان را فراهم می کند که شما را راحتی آن ها را دنبال کنید. با برنامه گوگل پلی گیمز همراه رسانه چیکاو باشد.

برنامه گوگل پلی گیمز - Google play Games ؛ ابزاری برای رقابت آنلاین | رسانه چیکاو

پیش از معرفی کامل این برنامه شما را دعوت می کنیم تا مقاله بهترین بازی های اندروید بدون دیتا را مطالعه نمایید. در گوگل پلی گیمز شما قادرید امتیازها و جوایز کسب شده خود را در بازی‌های مختلف، جدول امتیاز بندی جهانی، آخرین بازی های انجام شده توسط دوستان و … را از طریق این سرویس مشاهده و دنبال کنید. در واقع Google Play games به شما این امکان را می دهد تا به امکانات آنلاین بازی ها دسترسی داشته باشد و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. به علاوه امکانات دیگری نظیر چک کردن آخرین دستاورد های خود در بازی و همچنین مشاهده آخرین وضعیت جدول بالاترین امتیازات کسب شده در بازی را برای شما فراهم می کند.

برنامه گوگل پلی گیمز - Google play Games ؛ ابزاری برای رقابت آنلاین | رسانه چیکاو

از ویژگی های دیگری که شما را وادار به استفاده از برنامه Google Play Games می کند، امکان ادامه بازی با گوشی دیگر است. اگر شما گوشی خود را تغییر داده باشید و از سرویس گوگل پلی گیمز برای بازی کردن استفاده کرده باشید، دیگر نیاز نیست مراحل را از اول پشت سر بگذارید، کافیست تا اکانت گوگل خود را در گوگل پلی گیمز وارد کنید و به ادامه مراحل انجام شده در گوشی قبلیتان بپردازید.

پس از اینکه شما در Google Play Games وارد شدید، این برنامه به شما پروفایلی می دهد که با انجام بازی های متنوع می توانید امتیاز جمع آوری کرده و سطح خود را ارتقا دهید و مهارت خود را در انجام بازی های موبایلی به رخ دیگران بکشید. این امکان را گوگل برای بازیکنان فراهم کرده است تا بازیکنان از لحظات بازی خود فیلم ضبط کرده و آن را در یوتیوب به اشتراک بگذارند.

یکی دیگر از سرویس های جذاب گوگل، پلیر موزیک آن است. برنامه گوگل پلی موزیک امکانات فوق العاده ای را برای گوش دادن به موسیقی های مختلف به شما ارائه می کند.

جمع بندی

فرقی ندارد که علاقه مند به چه سبک بازی هستید، شما می توانید مهارت های خود را در انجام بازی مورد علاقه تان در یوتیوب به اشتراک بگذارید و امتیاز خود را افزایش دهید. در واقع برنامه گوگل پلی گیمز یوتیوب یک سرویس محبوب برای گیمر هاست که برای یک رقابت جهانی می توانند از آن استفاده کنند.

گوگل پلی گیمز

قیمت: رایگان

سازنده: گوگل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 20 مگابایت

شما می توانید علاوه بر باکس دانلود بالا، برنامه کافه بازار را دانلود کرده و به تمامی برنامه های اندروید دسترسی داشته باشید. برای این منظور به مقاله نصب بازار جدید مراجعه نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    سلام وعرض ادب.ببخشید.من یه اکانت دارم که یک سالی میشه بازی نکردم.متاسفانه رمزجیملشوفراموش کردم.هرکاری هم کردم نتونستم واردبازی قبلیم بشم. خیلی ناراحتم چون لیبل ۹۹بودم.توروخداراهنمایی کنید.

  2. ابولفضل می گوید

    بهترین برنامه

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      موفق و پیروز باشید .