قابلیت Circle to Search گوگل می‌تواند برای شما موسیقی های مختلف را جستجو کند

گوگل همیشه سعی می کند تجربه کاربری را با ویژگی های نوآورانه اندروید افزایش دهد و آخرین اعلامیه غول فناوری نیز از این قاعده مستثنی نیست. این غول فناوری مجموعه جدیدی از ویژگی های اندروید را ارائه کرده است، از جمله به روز رسانی ویژگی “Circle to Search” که اکنون به کاربران امکان می دهد بدون زحمت موسیقی را جستجو کنند.

در کنار این، گوگل چندین ویژگی دیگر را نیز معرفی کرده است تا اندروید را حتی بیشتر بصری و کاربرپسندتر کند. در اینجا نگاهی دقیق تر به موارد جدید است.

جستجوی موسیقی با Circle to Search

آهنگ هایی را که می شنوید بدون اینکه برنامه خود را ترک کنید بی زحمت پیدا کنید. خواه آهنگی باشد که در رسانه‌های اجتماعی پخش می‌شود یا موسیقی از بلندگوهای اطراف، کافی است دکمه صفحه اصلی یا نوار پیمایش را طولانی فشار دهید تا Circle to Search فعال شود. برای شناسایی فورا آهنگ، هنرمند، و حتی باز کردن یک ویدیوی YouTube برای جزئیات بیشتر، روی دکمه موسیقی ضربه بزنید.

توضیحات صوتی تصاویر ارائه شده توسط Gemini

TalkBack، صفحه‌خوان Android که برای افراد نابینا یا کم بینا طراحی شده است، اکنون تصاویر دیجیتال را با توضیحات صوتی دقیق‌تر ارائه شده توسط مدل‌های Gemini در دستگاه‌های پشتیبانی‌شده، حتی بیشتر در دسترس قرار می‌دهد. چه در حال مشاهده تصاویر محصول به صورت آنلاین، چه عکس‌های موجود در رول دوربین، تصاویر در پیام‌های متنی یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی باشید، صفحه‌خوان اندروید از هوش مصنوعی گوگل برای توصیف واضح تصاویر استفاده می‌کند و آنها را در دسترس‌تر می‌کند و به آن‌ها جان می‌بخشد.

به صفحات وب در کروم گوش دهید

برای کسانی که گوش دادن را به خواندن ترجیح می دهند، اکنون می توانید به صفحات در کروم گوش دهید — از پست های وبلاگ گرفته تا دستور العمل ها تا آخرین مقالات خبری. شایان ذکر است که حتی می توانید سرعت گوش دادن، نوع صدا و زبان دلخواه خود را انتخاب کنید.

نقشه‌های آفلاین در ساعت‌های Wear OS

با استفاده از نقشه‌های آفلاین در ساعت هوشمند Wear OS خود، بدون سرویس تلفن همراه پیمایش کنید. با بارگیری نقشه در تلفن خود، می توانید مستقیماً از طریق Google Maps در ساعت خود به آن دسترسی داشته باشید و به شما این امکان را می دهد که راه خود را پیدا کنید حتی اگر تلفن خود را همراه خود ندارید. به‌علاوه، با دو میانبر جدید Google Maps، می‌توانید به راحتی با استفاده از دستورات صوتی زمانی که آنلاین هستید به جستجوی مقصد بپردازید یا با یک ضربه ساده روی صفحه ساعت خود موقعیت مکانی خود را مشاهده کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.