روسای سامسونگ، هیوندای و تسلا در جریان المپیک پاریس با یکدیگر ملاقات خواهند کرد

بر اساس گزارش جدیدی از چوسان دیلی، رئیس شرکت سامسونگ الکترونیکس، لی جائه یونگ، رئیس گروه موتور هیوندای، چونگ ایوی سان، و مدیرعامل تسلا موتورز، ایلان ماسک، قرار است برای صرف شام آخر هفته در پاریس همدیگر را ملاقات کنند.

بر اساس گزارش‌ها، روسای سه شرکت در جریان بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ از فرانسه بازدید می‌کنند و در این نشست می‌توانند در مورد فناوری‌های نسل بعدی که عمدتاً مربوط به باتری‌های خودروهای الکتریکی (EV) هستند، گفتگو کرده و همکاری را بررسی کنند.

این جلسه می تواند درباره تامین باتری های حالت جامد یا 4680 توسط سامسونگ برای هیوندای و تسلا باشد.

سامسونگ SDI سخت کار می کند تا تولید انبوه باتری های حالت جامد برای خودروهای برقی را تا سال 2027 آغاز کند. این باتری ها می توانند برد طولانی تر، سرعت شارژ سریع تر و عمر طولانی تری را در مقایسه با باتری های لیتیوم یونی در خودروهای برقی ارائه دهند. این احتمال وجود دارد که این جلسه در مورد تامین باتری های جامد توسط سامسونگ برای هیوندای و تسلا باشد تا به آنها کمک کند در بازار خودروهای برقی جلوتر از بقیه باشند.

سامسونگ SDI همچنین در حال توسعه یک باتری استوانه‌ای با قطر 46 میلی‌متر و طول 80 میلی‌متر است که ابعادی برابر با باتری تسلا در خودروهای الکتریکی خود دارد. بنابراین، این امکان وجود دارد که غول فناوری کره جنوبی بتواند این باتری ها را به هیوندای و تسلا نیز عرضه کند. اما این فقط حدس و گمان ماست. امیدواریم بعد از جلسه به جزئیات بیشتری دست پیدا کنیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.