طبق گزارش ها، اپل به زودی نسخه بتای iOS 18 را عرضه می کند

هر شرکت فناوری بزرگی که می شناسیم وارد حلقه هوش مصنوعی شده است. یکی که عقب افتاده اپل است.

خوب، در جریان رویداد iPad خود “Let Loose” چیزی را به ما نشان داد اما راه زیادی در پیش است. این غول فناوری مستقر در کالیفرنیا قرار است میزبان سالانه WWDC 2024 در ماه ژوئن باشد. انتظار می رود که اپل انقلاب هوش مصنوعی خود را در طول این رویداد اعلام کند. اما آیا خواهد شد؟

به نظر می رسد که اپل در مسیر خود با موانع مختلفی برخورد می کند. اکنون شایعاتی می شنویم که اپل ویژگی های هوش مصنوعی را فقط در نسخه بتا iOS 18 راه اندازی خواهد کرد.

گزارش ها حاکی از آن است که اپل در انقلاب هوش مصنوعی با موانعی روبرو شده است. اکنون، این شرکت در حال برنامه ریزی برای انتشار ویژگی های هوش مصنوعی به عنوان بخشی از نسخه بتا iOS 18 است. این را تحلیلگر اپل، مارک گورمن بیان کرده است. او گفت که اپل واقعاً آماده رونمایی از هوش مصنوعی در دستگاه های خود نیست.

برنامه های اپل برای iOS 18 بتا

شاید از خود بپرسید که اگر شرکت هنوز آماده نباشد، اپل در جریان WWDC دقیقا چه چیزی را اعلام خواهد کرد. خب، انتظار می‌رود که اپل فعلاً این ویژگی‌ها را به صورت نرم‌افزاری راه‌اندازی کند و در نهایت در ماه سپتامبر از کل بسته رونمایی کند. بنابراین اپل iOS 18 را با ویژگی های هوش مصنوعی در نسخه “بتا” یا “پیش نمایش” معرفی خواهد کرد.

با این حال، اپل مطمئنا در حال کار بر روی چیزی بزرگ برای شکست دادن رقبای خود است و آن را در اواخر سال جاری اعلام خواهد کرد. همانطور که توسط Gurman گزارش شده است، زمان خودش را می گیرد و کاملاً آگاه است که اوضاع چگونه پیش می رود.

کدام ویژگی های هوش مصنوعی را خواهیم دید؟

انتظار می رود هوش مصنوعی در برنامه های iOS مانند سافاری، یادداشت ها، پیام ها و البته سیری ادغام شود. بیایید تا 10 ژوئن منتظر بمانیم تا ببینیم اپل واقعاً چه کاری انجام می دهد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.