این تراشه سامسونگ نینتندو سوییچ 2 جدید را سوپرشارژ خواهد کرد

قطعاتی که سامسونگ می سازد به دستگاه های بسیار بیشتری از آنچه تصور می کنید راه پیدا می کند. کنسول های بازی به حافظه با کارایی بالا نیاز دارند و سامسونگ برخی از بهترین تراشه های حافظه را در این زمینه تولید می کند. به طور طبیعی، محصولات آن برای سازندگان کنسول برتر است.

گزارش هایی در مورد کار نینتندو بر روی نسخه جدیدی از کنسول دستی محبوب خود منتشر شده است. اکنون انتظار می‌رود که Nintendo Switch 2 از یک تراشه حافظه سامسونگ استفاده کند که به آن امکان می‌دهد عملکرد سریع‌تری نسبت به نسل قبلی خود ارائه دهد.

سامسونگ ممکن است تراشه های حافظه سریع تری را برای Nintendo Switch 2 ارائه کند

طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود که نینتندو سوییچ 2 دارای حافظه نسل پنجم V-NAND سامسونگ باشد. این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به مدل فعلی سوییچ خواهد بود، زیرا این تراشه قادر به ارائه سرعت تا 1.4 گیگابایت بر ثانیه است.

به سختی تعجب آور است که کنسول های نینتندو سوییچ سرعت خواندن سریع تری دارند. این از ارتقاء قابل انتظار است. این یک ارتقاء خوشایند است، حتی اگر هنوز از فناوری قدیمی‌تر سامسونگ استفاده می‌کند، زیرا غول کره‌ای قبلاً روی تراشه‌های نسل نهم و دهم V-NAND کار می‌کرده است که آخرین آنها در سال آینده ارائه می‌شوند.

با این وجود، توانایی نسل پنجم V-NAND برای ارائه سرعت خواندن تا 1.4 گیگابایت بر ثانیه، تغییر قابل توجهی در عملکرد کنسول جدید ایجاد می‌کند و انگیزه کافی را برای گیمرها برای تغییر ایجاد می‌کند.

فراتر از آن، اطلاعات زیادی در مورد آخرین کنسول نینتندو وجود ندارد. برخی گزارش ها حاکی از آن است که Nintendo Switch 2 ممکن است از صفحه نمایش OLED سامسونگ استفاده کند. با توجه به اینکه سامسونگ بزرگترین تامین کننده پنل های OLED کوچک و متوسط ​​است، این موضوع اصلاً تعجب آور نخواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.