مشکل خط سبز در گوشی‌های گلکسی بار دیگر دامنگیر سامسونگ شده است

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند گلکسی پس از نصب به روز رسانی نرم افزاری، شروع به شکایت از مشکلات صفحه نمایش کرده اند. این مشکل چند سالی است که در گوشی های سامسونگ وجود دارد و این شرکت هیچ اقدام مشخصی برای حل آن انجام نداده است. این مشکل به قدری رایج به نظر می رسد که کاربران گلکسی از نصب آپدیت جدید بر روی گوشی خود می ترسند.

کاربران گلکسی پس از نصب به روز رسانی نرم افزار از مشکلات نمایشگر شکایت دارند

چندین کاربر گلکسی شروع به شکایت از مشکلات مربوط به صفحه نمایش در تلفن های خود با صفحه نمایش OLED کرده اند. پس از نصب یک به روز رسانی نرم افزار، یک خط سبز یا صورتی روی گوشی آنها ظاهر شد. این موضوع به چند گوشی یا مدل محدود نمی شود. به نظر می رسد گسترده است و ما شاهد این موضوع بوده ایم که در گلکسی A73، گلکسی M21، گلکسی M52 5G، سری Galaxy S21، Galaxy S21 FE، سری Galaxy S22 و Galaxy Z Flip 3 ظاهر شده است. برخی از کاربران ادعا می کنند که این مشکل پس از نصب ظاهر شده است.

ممکن است گوشی های بیشتری از این مشکل رنج ببرند، اما فقط دستگاه های گلکسی نیستند که با این مشکل مواجه هستند. به نظر می رسد حتی گوشی های موتورولا، وان پلاس، ویوو و شیائومی نیز همین مشکل را دارند، اما به نظر می رسد این مشکل در میان گوشی های سامسونگ گسترده است.

این مشکل پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزار در اکثر این موارد ظاهر شد. این موضوع به قدری کاربران را وحشت زده کرده است که مردم هنگام نصب به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید روی تلفن‌های خود شروع به ضبط ویدیو کرده‌اند. کاربران امیدوارند ویدیوهای خود را به فروشگاه های خدمات پس از فروش ارسال کنند تا ثابت کنند که مشکل (در صورت ظاهر شدن) ناشی از آسیب فیزیکی نیست.

مشکل خط سبز باعث بی اعتمادی مصرف کنندگان به سامسونگ می شود

این یک مشکل جزئی نیست، زیرا پنل صفحه نمایش OLED جزو پرهزینه ترین اجزای گوشی هوشمند است. گاهی اوقات، قیمت پنل OLED تقریباً نصف قیمت اصلی گوشی است. حتی پس از این همه شکایات، به نظر نمی رسد سامسونگ بخشنامه گسترده تری به مراکز خدمات پس از فروش برای تعویض رایگان پنل های نمایشگر گوشی های آسیب دیده صادر کرده باشد. این امر باعث شده تا مصرف کنندگان به سامسونگ بی اعتماد شوند.

خواه این مشکل مربوط به خود پنل OLED باشد، کابل نمایشگر یا نقصی در سیستم به‌روزرسانی نرم‌افزار، اگر می‌خواهد مشتریان دوباره به این برند اعتماد کنند، باید در اسرع وقت بیانیه‌ای درباره این مشکل صادر کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.