کاربران از مشکلات رنگ در صفحه نمایش Galaxy S24 شکایت دارند

گلکسی اس 24 اولترا چند روز پیش رونمایی شد و در حال تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند فوق العاده است. این صفحه نمایش بسیار روشن، قاب سخت تر، عملکرد سریع تر، دوربین های بهبود یافته و عمر باتری بیشتر دارد. محافظ زره شیشه‌ای گوریلا کم‌ارزش‌ترین ویژگی آن است، اما همه چیز با صفحه‌نمایش جدیدش خوب نیست.

به نظر می رسد صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2x در گلکسی اس 24 اولترا مشکلات رنگی دارد. برخی از کاربران گلکسی اس 24 اولترا متوجه شده اند که صفحه نمایش گوشی هوشمند آنها در مقایسه با گلکسی اس 23 اولترا رنگ های کمی شسته شده را ارائه می دهد.

این مشکل فقط در هنگام استفاده از نمایه رنگی “Vivid” در تنظیمات مربوط به صفحه نمایش تلفن ظاهر می شود. با نمایه رنگ طبیعی، به نظر می رسد رنگ ها شبیه به Galaxy S23 Ultra هستند. کاربران شروع به شکایت در مورد این مشکل در وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند Reddit و X کرده اند. به نظر می رسد همین مشکل بر Galaxy S24 و +Galaxy S24 نیز تأثیر می گذارد.

کاربران از رنگ های شسته شده در صفحه نمایش Galaxy S24 شکایت دارند - چیکاو

همانطور که در تصویر بالا می بینید، انتخاب نمایه Vivid اشباع رنگ ها را در گلکسی اس 21 اولترا بهبود می بخشد. با این حال، انتخاب همان نمایه نمایشگر در Galaxy S24 Ultra به سختی شدت رنگ را تغییر می دهد. برخی از کاربران می گویند که کلید نمایه رنگی Vivid ممکن است کار نکند و انتخاب آن گزینه ممکن است آنطور که در نظر گرفته شده کار نکند.

اگر اینطور است، می توان به راحتی با یک به روز رسانی نرم افزار آن را برطرف کرد. امیدواریم این شرکت کره جنوبی در روزهای آینده یک به روز رسانی نرم افزاری برای رفع این مشکل همراه با برخی دیگر منتشر کند. با این حال، مشخص نیست که آیا این یک مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری است، زیرا سامسونگ هنوز به این مشکل پاسخ نداده است.

چند مشکل دیگر در مورد Galaxy S24 Ultra در مرحله فعلی آن وجود دارد. کاربران شکایت کرده‌اند که به نظر می‌رسد حالت AoD چند گزینه از جمله قابلیت چرخش آن به حالت افقی و داشتن کنترل‌های جداگانه روشنایی را از دست داده است. روشنایی حالت AoD به روشنایی صفحه اصلی در سری گلکسی S24 مرتبط است و ممکن است برای شب خیلی روشن باشد. همچنین به نظر می‌رسد دوربین این گوشی در شرایط نور روز بیش از حد برخی از صحنه‌ها را در معرض نور قرار می‌دهد و در شرایط کم نور، جزئیات آنطور که باید در حالت ایده‌آل مشخص نمی‌شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.