مشکل خط سبز همچنان کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ را آزار می دهد

ما شاهد چندین مورد از تلفن‌های گلکسی مبتلا به مشکلات مرتبط با صفحه نمایش بودیم. تقریباً تمام تلفن‌های متاثر دارای صفحه نمایش Super AMOLED هستند و خطوط سبز یا صورتی به طور خودکار بر روی آن‌ها ظاهر می‌شوند. اخیراً سامسونگ یک سیاست تعمیر رایگان برای تلفن‌های سری Galaxy Note 20 و Galaxy S20 که خارج از دوره گارانتی هستند و تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اند، اعلام کرد. با این حال، این تنها دستگاه‌هایی نیستند که تحت تأثیر مشکلات صفحه نمایش قرار دارند. همراه چیکاو باشید.

برخی از واحدهای Galaxy Z Flip 4 نیز تحت تأثیر خط سبز صفحه نمایش OLED قرار دارند

یک کاربر Galaxy Z Flip 4 از هند ادعا می‌کند که صفحه نمایش تلفن همراه او در عرض پنج ماه پس از خرید خراب شد. صفحه نمایش قابل انعطاف دارای یک خط سبز در بالا و سمت چپ خود است. کاربر ادعا می‌کند که تلفن هیچ آسیب فیزیکی نداشته و خط سبز به طور ناگهانی ظاهر شده است. این به نظر می‌رسد مشکلی سخت‌افزاری از سوی شرکت باشد. وقتی کاربر با مرکز خدمات تماس گرفت، مسئولان پس از فروش به کاربر Galaxy Z Flip 4 گفتند که صفحه نمایش تحت پوشش گارانتی قرار ندارد. با این حال، ما همگی می‌دانیم که صفحه نمایش تحت پوشش گارانتی است.

گزارش شده است که مرکز خدمات به کاربر امکان سرویس رایگان برای تعویض صفحه نمایش متضرر گلکسی Z Flip 4 را ارائه نکرده است. وقتی کاربر تلاش کرد تا با سامسونگ از طریق توییتر تماس بگیرد، هیچ پاسخی از تیم رسانه‌های اجتماعی شرکت دریافت نکرد. سامسونگ نیاز دارد که با شبکه خدمات پس از فروش خود به وضوح ارتباط برقرار کند درباره ارائه خدمات برای صفحه نمایش‌هایی که تحت تأثیر خطوط سبز/صورتی قرار گرفته‌اند. همچنین باید استراتژی ارائه خدمات رایگان را به تلفن‌های سری Galaxy S21، Galaxy S22 و Galaxy Z گسترش دهد.

اگر سامسونگ به درستی صفحه نمایش گوشی‌های گلکسی آسیب‌دیده را تعویض نکند، می‌تواند شهرتی را که به سختی به دست آورده است، از بین ببرد، به خصوص در میان آن دسته از کاربرانی که طرفداران وفادار سامسونگ بوده‌اند و پول زیادی را برای خرید گوشی‌های گران‌قیمتی مانند گلکسی خرج کرده‌اند. Z Flip 4 و Galaxy S22 Ultra. اخیراً، این شرکت صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا را به صورت رایگان تعویض کرده است، حتی اگر گارانتی آن تمام شده باشد، بنابراین امیدواریم این کار را برای سایر دستگاه های آسیب دیده نیز انجام دهد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.