مواردی که در خرید پلی ساندکلاد بهتر است بدانید!

خرید پلی ساندکلاد از بهترین روش‌ها برای افزایش شهرت و محبوبیت آرتیست‌ها است. با استفاده از این خدمات می‌توانید تعداد پلی موزیک‌های خود را به میزان دلخواه در ساندکلاد افزایش دهید. زمانی هم که سایر کاربران با تعداد بالای پلی یک موزیک مواجه شوند، خواه ناخواه به آن جذب شده و آن‌ها هم پلی می‌کنند تا موزیک شما را بشنوند. در نتیجه از هر لحاظ به نفع و سود شما خواهد بود. با مبلغ و هزینه کمی شروع کنید. سپس تعداد زیادی پلی برای موزیک‌های خود در ساندکلاد جذب کرده و به شهرت و محبوبیت برسید. اما اگر پیش از ثبت سفارش به اطلاعات و جزئیات بیشتری نیاز دارید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

پلی ساندکلاد چیست

منظور از پلی ساندکلاد زمانی است که یک کاربر یا مخاطب موزیک شما را پخش می‌کند. هر بار که یکی از کاربران بر روی دکمه یا پخش موزیک کلیک کنند، یک پلی اضافه می‌شود. تعداد این پلی‌ها توسط خود پلتفرم شمرده و ثبت می‌شوند. به هر اندازه که تعداد آن‌ها بیشتر باشد، به معنای محبوبیت و جذاب‌تر بودن یک موزیک است.

برای مثال یک خواننده کره‌ای به نام جیمین برای ترک Promise خود در ساندکلاد حدود ۳۳۰ میلیون پلی دریافت کرده است که بیشترین پلی در ساندکلاد به حساب می‌آید. البته به یاد داشته باشید که بسیاری از آرتیست‌ها و خوانندگان معروف در این پلتفرم هم ممکن است از خدمات خرید پخش پلی ساندکلاد استفاده کنند.

مقایسه انواع سرویس پلی

در میان انواع شبکه‌های اجتماعی، هر موزیک پلیر آنلاین دارای شیوه خاص خود برای شمردن و ثبت تعداد پلی‌ها و پخش موزیک است. به طور کلی دو نوع سرویس پلی وجود دارد. یکی از آن‌ها پلی معمولی است که ساندکلاد از آن استفاده می‌کند. دیگری هم پلی استریم است که اسپاتیفای از آن استفاده می‌کند. اما تفاوت این دو چیست و هر یک چگونه کار می‌کنند؟ در ادامه به صورت جداگانه شرح خواهیم داد.

پلی معمولی (ساندکلاد)

ساندکلاد از سرویس پلی ساده‌ای استفاده می‌کند و به همین دلیل خرید پلی ساندکلاد هم تا حدودی آسان‌تر است. این پلتفرم به راحتی هر باری را که یک کاربر بر روی دکمه پلی موزیک کلیک کند، به عنوان یک پلی حساب می‌کند.

به این ترتیب حتی اگر کاربر موزیک را در حد چند ثانیه گوش کند و تا انتها نشنود هم همچنان تعداد پلی آن به تعداد پلی ترک یا موزیک شما افزوده خواهد شد. البته به یاد داشته باشید که پلی خود شما یا خود منتشرکننده موزیک به حساب نمی‌آید.

پلی استریم (اسپاتیفای)

پلی استریم نسبت به پلی معمولی ساندکلاد کمی متفاوت است. اسپاتیفای از سرویس پلی استریم استفاده می‌کند. در این نوع پلی کاربر باید موزیک را پلی کند و حداقل ۳۰ ثانیه از آن را گوش دهد تا یک پلی حساب شود. در نتیجه اگر مخاطبی در این پلتفرم موزیک شما را پخش کند و پس از برای مثال ۱۵ ثانیه به سراغ موزیک بعدی برود، پلی او شمرده نخواهد شد.

البته نکته مثبت پلی اسپاتیفای آن است که اگر کاربر موزیک را کامل گوش دهد، هر ۳۰ ثانیه یک پلی محسوب خواهد شد. به عبارتی به ازای هر ۳۰ ثانیه که موزیک شما شنیده شود، یک پلی برای موزیک خود دریافت خواهید کرد.

راهنما انتشار موسیقی برای ارتیست ها

همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید، انتشار موزیک در ساندکلاد کار سخت و پیچیده‌ای نیست. در ابتدا باید از مناسب بودن فرمت موزیک خود مطمئن شوید. البته توجه داشته باشید که ساندکلاد تا حداکثر ۴ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. همچنین فرمت‌های پیشنهادی ما برای کیفیت بالاتر، این موارد هستند:

  • WAV

  • FLAC

  • AIFF

البته از سایر فرمت‌ها هم همچون MP3 پشتیبانی می‌کند اما کیفیت آن‌ها به اندازه ۳ مورد مذکور نیست.

پس از انتخاب و تنظیم فرمت و سایز موزیک باید وارد حساب کاربری یا اکانت خود شوید و مراحل زیر را برای انتشار موسیقی دنبال کنید:

  1. در کنار نام کاربری شما یک گزینه Upload وجود دارد. باید بر روی آن کلیک کنید.

  2. بر اساس ترجیح و دلخواه خود برای انتشار Public و یا Private موزیک، یک مورد را انتخاب کنید.

  3. سپس موزیک مورد نظر را از سیستم خود انتخاب کنید.

  4. تایتل، هشتگ، ژانر و توضیحات موزیک را تکمیل کنید. حتماً هشتگ‌گذاری را به صورت اصولی و صحیح انجام دهید تا در کنار خرید پلی ساندکلاد، به افزایش ویو و پلی کلی کمک کند.

  5. در نهایت هم بر روی گزینه Save برای انتشار موزیک کلیک کنید.

نحوه ساخت موزیک وایرال

در اغلب موارد انجام خرید پلی ساندکلاد به تنهایی کافی نیست. موزیک شما باید قابلیت و کیفیت لازم را برای وایرال و محبوب شدن داشته باشد. به همین دلیل در این قسمت به چند نکته طلایی و مهم برای آماده‌سازی صفحه ساندکلاد به منظور خرید پلی و ساخت موزیک وایرال اشاره می‌کنیم:

در ابتدا صفحه را آماده کنید.

فرقی نمی‌کند که تنها ۱۰۰ پلی ساندکلاد می‌خواهید یا قصد خرید پلی ساندکلاد ۱۰۰۰ تایی و بیشتر را دارید، صفحه شما باید برای این تغییر بزرگ آماده باشد. مشخص است که یک صفحه ساندکلاد معمولی این تعداد پلی را به طور طبیعی دریافت نمی‌کند و از این رو صفحه شما باید ویژه باشد. چگونه؟ این موارد را پیشنهاد می‌کنیم:

  • یک نام خاص که به یاد مخاطبین بماند برای ساندکلاد خود بگذارید.

  • تصویر آواتار یا پروفایل شما یک تصویر مرتبط، باکیفیت و جذاب باشد.

  • تصویر بنر را هم به شکل تصویر پروفایل آماده کنید.

  • دیسکریبشن، تگ‌ها و ژانرها را مرتب کنید.

  • هیچ جزئیاتی را در خصوص منظم کردن صفحه ساندکلاد خود فراموش نکنید تا صفحه‌ای عالی و بی‌نقص را به وجود آورید.

به مخاطبین هدف دقت کنید.

درست است که سلیقه و علاقه خودتان به موزیک یا قطعه تولیدی اهمیت بسیار زیادی دارد، اما برای ساخت و تهیه موزیک وایرال باید سلیقه و علایق مخاطبین هدف را هم در نظر بگیرید.

برای مثال اگر در زمینه موزیک راک و متال مهارت دارید، باید مخاطبین آن را بشناسید. به طور معمول مخاطبین این نوع موزیک افراد بزرگسال و جوانان هستند و بالطبع باید پس از بررسی و تحقیق در خصوص سلایق فعلی آن‌ها، به تولید موزیک برای ساندکلاد اقدام کنید.

موزیک ۳-۵ دقیقه‌ای بسازید.

زمانی که وارد ساندکلاد می‌شوید، در میان انواع موزیک‌های منتشرشده با هر نوع موزیکی که فکرش را بکنید، مواجه خواهید شد. بعضی از آن‌ها کاور موزیک فرد دیگری هستند و بعضی هم تنها ۱ دقیقه زمان دارند. اما یک موزیک استاندارد که پتانسیل وایرال شدن را پس از خرید پلی ساندکلاد داشته باشد، باید حداقل ۳ دقیقه و حداکثر ۵ دقیقه باشد. سعی کنید این استاندارد را رعایت کنید.

چه چیزهایی ترند هستند؟

موزیک‌هایی که به ترندهای روز مرتبط باشند، شانس بیشتری برای وایرال شدن دارند. به همین دلیل باید از ترندها آگاه باشید و از آن‌ها الگو یا ایده بگیرید. برای این کار می‌توانید سری به تیک تاک بزنید.

کاور موزیک را خاص بسازید.

کاور یا تصویر موزیک خود را جذاب‌تر از همیشه بسازید. حتی می‌توانید از گرافیست‌ها یا عکاسان حرفه‌ای کمک بگیرید. یک کاور جذاب کاربر را به کلیک بر روی موزیک ترغیب می‌کند و بالطبع هر کلیک بر روی موزیک، افزایش پلی ساندکلاد حساب می‌شود.

لینک موزیک را در پلتفرم‌ها پخش کنید.

پس از آنکه موزیک و صفحه ساندکلاد خود را از هر لحاظ آماده کردید، باید لینک موزیک را در پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف پخش کنید. به این ترتیب احتمال وایرال شدن و دریافت پلی بیشتر افزایش پیدا می‌کند. وابسته به پشتکار شما در پخش و البته کیفیت خود موسیقی، احتمال افزایش یافتن فالوور ساندکلاد شما هم وجود دارد.

از اینفلوئنسرها کمک بگیرید.

حتی می‌توانید برای وایرال شدن موزیک خود از اینفلوئنسرهای معروف کمک بگیرید. از آن‌ها بخواهید از موزیک شما برای پس زمینه ویدیوهای خود استفاده کنند یا حتی به طور مستقیم آن را در کانال تلگرام، استوری اینستاگرام و ویدیو کلیپ یوتیوب خود پخش کنند. خوشبختانه بسیاری از آن‌ها مشتاق کمک به آرتیست‌های بااستعداد و تازه‌کار هستند.

مقایسه انتشار در ساندکلاد و اسپاتیفای

پیشنهاد می‌کنیم که به عنوان یک آرتیست فعال هم از خدمات و مزایای اسپاتیفای استفاده کنید و هم فعالیت در ساندکلاد را برای بیشتر شنیده شدن ادامه دهید. اما بد نیست که با تفاوت‌های آن‌ها در خصوص انتشار محتوا آشنا باشید. به همین دلیل این قسمت را به مقایسه انتشار در ساندکلاد و اسپاتیفای اختصاص داده‌ایم:

کاربرد هر یک

در ساده‌ترین حالت ممکن می‌توانیم بگوییم که هر دو، دو پلتفرم برای انتشار موزیک هستند. اما با وجود این، کاربرد آن‌ها کمی متفاوت است. برای مثال در اغلب موارد از اسپاتیفای برای انتشار موزیک‌های خوانندگان معروف استفاده می‌شود. به عبارتی تقریباً تمامی خوانندگان و نوازندگان مطرح، کارهای خود را در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند.

در مقابل اگرچه ساندکلاد هم به همین شکل استفاده می‌شود، اما کاربرد بیشتر آن برای معرفی هنرمندان کمتر شناخته شده یا ناشناس است.

کیفیت صدا ساندکلاد و اسپاتیفای

به طور خلاصه، اسپاتیفای از لحاظ کیفیت صدا برنده است. در صورتی که نسخه پرمیوم اسپاتیفای را تهیه کنید، به شما اجازه انتشار موزیک با کیفیت عالی ۳۲۰ کیلوبایت را می‌دهد. این کیفیت تجربه گوش دادن به موزیک‌های باکیفیت‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه وب این پلتفرم هم به شما قابلیت انتشار موسیقی با کیفیت ۲۵۶ کیلوبایت را می‌دهد.

در نسخه رایگان هم اگر از اپلیکیشن یا نسخه نصبی این پلتفرم استفاده کنید، امکان انتشار موزیک با کیفیت ۱۶۰ کیلوبایت وجود دارد. اگر هم تنها از نسخه تحت وب استفاده کنید، می‌توانید موزیک‌هایی با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت را منتشر کنید.

در مقابل، نسخه رایگان ساندکلاد هم از کیفیت صدای ۱۲۸ کیلوبایت پشتیبانی می‌کند. نسخه SoundCloud Go+ هم تا کیفیت ۳۲۰ کیلوبایت را پشتیبانی می‌کند و قابلیت پخش موزیک با کیفیتی عالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اما در مجموع، کیفیت پخش موزیک اسپاتیفای نسبت به ساندکلاد کمی بهتر است. در نتیجه اگر کیفیت موزیک در هنگام انتشار برای شما در اولویت است، این نکته را به خاطر بسپارید.

محبوبیت و تعداد کاربران

هر دو پلتفرم در سطح جهانی محبوب هستند و امکان شنیده شدن هنر و موزیک شما را در سطح جهان به طور گسترده فراهم می‌کند. در حالی که تعداد کاربران اسپاتیفای در حال حاضر به حدود ۶۰۰ میلیون می‌رسد. تعداد کاربران ساندکلاد هم در حال حاضر به بیش از ۱۳۰ میلیون می‌رسد. البته توجه داشته باشید که این ۱۳۰ میلیون، آمادگی بیشتری برای شنیدن موزیک‌های خاص، جدید و تازه نفس دارند.

مناسب بودن هر یک برای تازه‌کارها

ساندکلاد پلتفرمی با آغوش باز برای تازه‌کارها است. در این پلتفرم می‌توانید به خوبی طرفدار جمع کنید و به شنیده شدن موزیک خود کمک کنید. فضای آن به‌گونه‌ای است که کاربران فراوانی از خوانندگان مستقل و تازه‌کار حمایت می‌کنند. در عین حال هم با امکان خرید پلی ساندکلاد، می‌توانید تعداد پلی‌ها را به صورت روزانه افزایش دهید.

از جهتی دیگر، اسپاتیفای شرایط بهتری برای پرداخت به کاربران و به عبارتی کسب درآمد هنرمندان دارد. پلی استریم آن باعث می‌شود که با پخش موزیکی باکیفیت و خوب، تعداد پلی‌های خود را به سرعت افزایش دهید. با این حال فضای چندان مناسبی برای هنرمندان تازه‌کار نیست و حمایت کمتری در آن شامل حال شما خواهد شد.

پلی‌لیست‌ها

در مجموع ساخت پلی‌لیست با اسپاتیفای بسیار آسان است. پس از ساخت پلی‌لیست هم به راحتی می‌توانید موزیک‌های جدیدی را به آن اضافه کنید. از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم در اسپاتیفای باید به پلی‌لیست یا شافل هوشمند اشاره کرد. این نوع پلی‌لیست در زمانی که مخاطب یا کاربر در حال گوش دادن به موسیقی است، به طور همزمان آپدیت می‌شود و موزیک‌های جدید را با توجه به سلیقه کاربر اضافه می‌کند. در نتیجه احتمال شنیده شدن موزیک شما هم افزایش پیدا می‌کند.

در مقابل، در پنل ساندکلاد هم ساخت پلی‌لیست آسان است. نکته مهم در خصوص این پلتفرم این است که کاربران دیگر می‌توانند از پلی‌لیست‌های شما هم استفاده کنند. به این ترتیب می‌توانید پلی‌لیست موزیک‌های خود را به طور گسترده پخش کنید.

خرید پلی ساندکلاد از سایت فالوده

در نهایت توجه داشته باشید که نیازی به محدود کردن خود به یکی از پلتفرم‌ها نیست. همان‌طور که می‌توانید خرید پلی ساندکلاد از سایت فالوده را با هزینه‌ای به صرفه و در کمترین زمان ممکن انجام دهید، خدمات فالوده شما را در سایر پلتفرم‌ها از جمله در اسپاتیفای هم همراهی می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید با خرید و دریافت آنی فالوور یا لایک پلی لیست اسپاتیفای، کامنت و پلی هر شبکه اجتماعی محبوب دیگری، با سرعت زیادی دیده و شنیده شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.