سامسونگ با Galaxy AI اپل را در فروش جهانی گوشی های هوشمند شکست می دهد

سامسونگ و اپل به طور معمول جایگاه هایی را در صدر فهرست فروشندگان پیشرو گوشی های هوشمند در جهان معامله می کنند. از آنجایی که سامسونگ از عرضه سری گلکسی اس 24 تازه است، تعجب آور نیست که ببینیم اپل را در فروش جهانی گوشی های هوشمند در ماه فوریه 2024 شکست داده است.

با این حال، باید در جایی که باید اعتبار داده شود. عرضه گلکسی اس 24 نقش مهمی در توانمند ساختن سامسونگ برای پیشی گرفتن از اپل و کسب مجدد جایگاه اول داشت. Galaxy AI یکی از بزرگترین نقاط فروش سری پرچمداران جدید این شرکت است.

Galaxy AI به سامسونگ کمک می کند تا گوشی های زیادی بفروشد

سامسونگ تا فوریه 2024 تا فوریه 2024 به مدت 5 ماه در رتبه دوم این لیست از اپل عقب بود و سرانجام توانست از سازنده آیفون پیشی بگیرد. بر اساس داده‌های Counterpoint و Hana Securities، مجموع فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ در فوریه 2024 به 19.69 میلیون دستگاه رسید در حالی که اپل در رتبه دوم 17.41 میلیون دستگاه قرار داشت.

فروش سری گلکسی اس 24 در دوره مورد بررسی بالغ بر 6.53 میلیون دستگاه بوده که سهم 20 درصدی از بازار جهانی در ماه فوریه را به خود اختصاص داده است. به طور خاص در اروپا، سامسونگ با 34 درصد سهم از کل فروش گوشی های هوشمند، این ماه را به پایان رساند و جایگاه برتر خود را حفظ کرد.

Galaxy AI حتی سامسونگ را قادر ساخت تا سهم فروش خود را در ایالات متحده، در حیاط خلوت خود اپل، به 36 درصد افزایش دهد، افزایشی 16 درصدی نسبت به ژانویه 2024. از کل فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در این کشور در آن ماه.

سامسونگ از هوش مصنوعی گلکسی همه کاره استفاده می کند و حتی با انتشار One UI 6.1 آن را به مجموعه پرچمداران گسترده تر می آورد و دارندگان سری Galaxy S23 و Galaxy Tab S9 را علاوه بر Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 را قادر می سازد. تا برخی از بهترین ویژگی های نرم افزاری معرفی شده با گوشی های پرچمدار امسال را در دستگاه های خود امتحان کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.