هوش مصنوعی گلکسی ندارید؟ در اینجا چند جایگزین قوی وجود دارد!

Galaxy AI اکنون از طریق به‌روزرسانی میان‌افزار One UI 6.1 در دستگاه‌های بیشتری عرضه می‌شود، اما مجموعه هوش پیشرفته سامسونگ در سراسر جهان در دسترس نخواهد بود.

همانطور که احتمالاً می‌دانید، اگر گلکسی اس 24 یا یکی از معدود گوشی‌های پیشرفته 2023 که گلکسی AI را از طریق به‌روزرسانی One UI این هفته دریافت کردند، ندارید، سیستم‌های هوش مصنوعی سامسونگ از دسترس شما دور می‌مانند.

سامسونگ دستگاه های قدیمی تر از 2023 را با گلکسی AI به روز نمی کند. و اگر صاحب یک گوشی گلکسی A هستید، می توانید همه چیز مجموعه هوش مصنوعی سامسونگ را فراموش کنید.

با این حال، خبر خوب این است که جایگزین هایی برای برخی از ابزارهایی که سامسونگ از طریق Galaxy AI ارائه می دهد وجود دارد. این جایگزین ها توسط سامسونگ ساخته نشده اند، بلکه توسط گوگل و مایکروسافت ساخته شده اند. و مهمتر از همه، شما می توانید آنها را تقریباً با هر تلفن گلکسی استفاده کنید. حتی اگر One UI 6.1 را اجرا نکند.

جایگزین های ابزار Galaxy AI

شما نمی توانید جایگزینی برای هر ویژگی Galaxy AI پیدا کنید، اما تعداد کمی وجود دارد. با گوگل لنز شروع کنید.

قبلاً با جزئیات بیشتری در مورد این موضوع صحبت کردیم، اما به طور خلاصه، دایره جستجوی سامسونگ کم و بیش بر اساس فناوری زیربنایی Google Lens است.

در نتیجه، می‌توانید از Google Lens تقریباً در هر تلفن گلکسی استفاده کنید تا نتایج مشابه Circle to Search را دریافت کنید. اکنون، مسلماً، لنز به اندازه Circle برای جستجو سریع یا راحت نیست، اما اگر به دنبال این نوع ابزار جستجو هستید، مطمئناً لنز از هیچ چیز بهتر است.

می‌توانید با ضربه زدن روی نماد عکس در نوار جستجوی مرورگر کروم یا ابزارک جستجوی Google در صفحه اصلی گوشی، به لنز Google دسترسی پیدا کنید.

مترجم در Google Assistant تعبیه شده است

اگر پشیمان هستید که به ویژگی Galaxy AI Interpreter دسترسی ندارید، ممکن است خوشحال شوید که بدانید تلفن شما احتمالاً قبلاً یک ابزار مترجم آماده برای استفاده دارد.

می‌توانید آن را با باز کردن «دستیار Google» در تلفن گلکسی خود امتحان کنید و از دستیار دیجیتال بخواهید «برای من به [زبان] تفسیر کند».

مترجم در Google Assistant تعبیه شده است - چیکاو

والپیپرهای مولد را بدون Galaxy AI دریافت کنید

والپیپرهای مولد Galaxy AI راهی سرگرم کننده برای سفارشی کردن گوشی شما و دادن ظاهری منحصر به فرد به آن است. اما، یک بار دیگر، تا جایی که گوشی های گلکسی پیش می روند، دسترسی این ابزار بسیار محدود است.

خوشبختانه، جایگزینی وجود دارد که می توانید همین الان روی گوشی گلکسی خود نصب کنید. Google آن را “Wallpapers” می نامد و از طریق فروشگاه گلکسی در دسترس است.

والپیپرهای مولد را بدون Galaxy AI دریافت کنید - چیکاو

با استفاده از برنامه Google’s Wallpapers، می توانید تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی را با استفاده از کلمات کلیدی برای گوشی خود ایجاد کنید. این کار بسیار شبیه ابزار تصویر زمینه مولد Galaxy AI است.

در اینجا یک دلیل غیرمنتظره وجود دارد که ممکن است مایکروسافت اج را دوست داشته باشید

این احتمال وجود دارد که مرورگر تلفن همراه شما اینترنت سامسونگ، گوگل کروم یا حتی فایرفاکس باشد. با این حال، محدود کردن ابزار خلاصه‌سازی گلکسی هوش مصنوعی به انتخاب دستگاه‌ها و برنامه اینترنتی آن توسط سامسونگ، ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد و به مردم یک دلیل اضافی برای جستجوی ابزارهای هوش مصنوعی مشابه در جای دیگری داده باشد.

با کمال تعجب، اینجاست که Microsoft Edge: مرورگر هوش مصنوعی برای اندروید وارد می‌شود. شاید هرگز به استفاده از Edge در تلفن گلکسی خود فکر نکرده باشید، اما هوش مصنوعی Copilot می‌تواند نظر شما را تغییر دهد. مرورگر اج از طریق فروشگاه گلکسی و پلی استور در دسترس است.

هوش مصنوعی Copilot در Microsoft Edge توسط ChatGPT4 پشتیبانی می‌شود و می‌تواند مقالاتی را که به صورت آنلاین پیدا می‌کنید خلاصه کند. در واقع، از آنجایی که توسط ChatGPT4 پشتیبانی می شود، می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.

با استفاده از Microsoft Edge در اندروید و ویژگی Copilot آن، می‌توانید اشیاء را شناسایی کنید (مشابه Google Lens و Circle to Search) و حتی با استفاده از DALL-E 3 هنر دیجیتال ایجاد کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.