سامسونگ فرصت بهتر کردن Circle to Search از دست داد

Circle to Search بالاتر از سایر هوش مصنوعی گلکسی قرار گرفته و محبوب ترین در بین کاربران گلکسی S24 شده است. و این به نوعی نتیجه مورد انتظار است، با مشاهده اینکه چقدر شرکت Circle را از طریق مطالب تبلیغاتی و بیانیه های مطبوعاتی به سمت جستجو سوق داده است.

این شرکت حتی بیش از یک میلیون دلار برای تبلیغ موقت Circle to Search در چند ایستگاه متروی لندن پرداخت کرد و در کیپ تاون، شرکت خلبانان هواپیما را مجبور کرد که ابرهای دایره‌ای شکل را بکشند.

اما با توجه زیادی که سامسونگ به Circle به جستجو پرداخته است، جای تعجب است که چگونه این شرکت آنچه را که ما معتقدیم می‌توانست فرصت بزرگی برای ساده‌سازی تجربه کاربری One UI 6.1 و پیاده‌سازی Circle to Search هوشمندانه‌تر باشد، از دست داده است.

سامسونگ، به ما این امکان را بدهید که Circle را به Search به کلید کناری اختصاص دهیم

خودشه. عنوان بالا گویای همه چیز است. با توجه به اینکه Bixby قبلاً در Circle to Search عقب نشسته بود، ما نمی‌دانیم که چرا سامسونگ این امکان را برای کاربران Galaxy S24 فراهم نکرده است که Circle را برای جستجو از طریق فرمان فشار دادن و نگه داشتن کلید کناری فراخوانی کنند.

به این ترتیب، One UI 6.1 همچنان می‌توانست این گزینه را داشته باشد که اشاره حرکتی را بدون Good Lock پنهان کند. و دسترسی به Circle to Search برای بسیاری از کاربران دستگاه گلکسی آسان‌تر و راحت‌تر بود.

شاید سامسونگ نمی‌خواست آنقدر زیاد پیش برود تا بیکسبی را برای چیزی که اساساً یک ویژگی مبتنی بر گوگل است، کنار بگذارد. شاید این شرکت همچنان می‌خواست بیکسبی را منحصراً از طریق کلید کناری به‌عنوان یک ابزار ساخت سامسونگ در دسترس قرار دهد. در هر صورت، مطمئناً دستیار مجازی به اندازه Circle to Search توجه زیادی را به خود جلب نکرده است.

روند فکری سامسونگ هرچه باشد، امیدواریم این شرکت با به‌روزرسانی‌های بعدی One UI تغییراتی ایجاد کند و به ما اجازه دهد این ویژگی را به دکمه کناری اختصاص دهیم. اگر Circle to Search به همان اندازه ای که شرکت ادعا می کند محبوب باشد، دلیلی نمی بینیم که چرا این شرکت به کاربران این امکان را نمی دهد که ابزار را از طریق دکمه کناری احضار کنند. این کار را برای برخی از کاربران راحت‌تر می‌کند و می‌تواند محبوبیت ابزار هوش مصنوعی را بیشتر کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.