بیایید Circle را به جستجو در Galaxy S22 و Galaxy S23 خود بیاوریم

Circle to Search یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به One UI 6.1 از طریق مجموعه Galaxy AI است که در حال حاضر فقط برای سری Galaxy S24 در دسترس است. Galaxy AI از طریق به روز رسانی آینده به سری Galaxy S23 می آید، اما سامسونگ از سری Galaxy S22 صرف نظر می کند.

صرف نظر از به‌روزرسانی‌های آینده، لازم نیست احساس کنید کنار گذاشته شده‌اید. در واقع، ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که می‌توانید قدرت جستجوی Circle را در Galaxy S22 یا Galaxy S23 خود همین الان تجربه کنید.

می بینید، تمام فناوری زیربنایی که Circle to Search را تامین می کند، از قبل در تلفن شما در دسترس است، فقط چند ضربه دورتر. یعنی تا زمانی که برنامه مرورگر موبایل Google Chrome را روی Galaxy S22 یا S23 خود نصب کرده باشید.

Circle to Search برای اولین بار با سری Galaxy S24 عرضه شد، اما فناوری که باعث کارکرد آن می شود از Google می آید. در اصل، Circle to Search یک پیاده‌سازی کامل One UI از ویژگی موجود Google Chrome به نام Lens است. شما ممکن است در مورد آن شنیده باشید.

با استفاده از لنز گوگل در گلکسی اس 22 یا گلکسی اس 23 خود، می توانید به نتایجی مشابه Circle to Search در Galaxy S24 دست پیدا کنید. به اندازه اجرای One UI 6.1 سریع و بدون درز نیست.

از قدرت Circle برای جستجو در Galaxy S22 یا Galaxy S23 خود استفاده کنید

می‌توانید با باز کردن مرورگر کروم در Galaxy S22 یا S23 و ضربه زدن روی نماد دوربین در قسمت «جستجو یا تایپ URL» از موتور جستجوی هوشمند مبتنی بر تصویر Google استفاده کنید که Circle را به جستجو می‌دهد.

ممکن است Google Lens از شما مجوزهای ذخیره سازی و دوربین بخواهد. پس از اعطای آن‌ها، می‌توانید به دو روش بر اساس تصویر جستجو کنید: با گرفتن عکس با دوربین Galaxy S22 یا Galaxy S23 یا با آپلود تصویر از گالری خود.

برخلاف Circle to Search که تقریباً روی هر صفحه‌ای یکپارچه کار می‌کند، لنز Google در Chrome فقط با عکس‌هایی که توسط دوربین شما گرفته شده یا از قبل در حافظه تلفن شما گرفته شده است کار می‌کند. اما می‌توانید با فریب دادن لنز برای جستجوی تقریباً هر چیزی که می‌خواهید، تجربه Circle to Search را کمی بهتر شبیه‌سازی کنید.

می‌توانید تقریباً هر چیزی را که روی صفحه‌نمایش گلکسی S22 یا Galaxy S23 خود می‌بینید با گرفتن اسکرین شات، جستجوی تصویر با لنز انجام دهید. سپس می‌توانید صفحه نمایش را به لنز بدهید و به هوش مصنوعی Google اجازه دهید جادوی خود را انجام دهد.

علاوه بر جستجو بر اساس تصویر، می‌توانید از Google Lens برای ترجمه متن از عکس‌هایی که می‌گیرید یا آپلود می‌کنید نیز استفاده کنید یا با اسکن سؤالات برای انجام تکالیف خود کمک بخواهید.

در اصل، می‌توانید از لنز در Galaxy S22 و Galaxy S23 خود برای استفاده از قدرت Circle to Search یا حداقل هوش مصنوعی زیر آن استفاده کنید. چند مرحله اضافی طول می کشد، بنابراین به سرعت ویژگی Circle to Search واقعی نیست، اما هوش مصنوعی از قبل از طریق تلفن شما در دسترس است و می توان از آن با تمام قابلیت های آن استفاده کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.