ویژگی Circle to Search گلکسی S24 با متن نیز کار می کند

هوش مصنوعی بخش عمده ای از تجربه کاربر در گلکسی اس 24 است. جدیدترین سری گوشی های پرچمدار سامسونگ دارای چندین ویژگی هوش مصنوعی است که برخی از آنها توسط غول کره ای و برخی توسط گوگل طراحی شده اند.

در کمپ دوم، ویژگی Circle to Search قرار می گیرد. Circle to Search به شما امکان می‌دهد با فشار طولانی دکمه هوم و برجسته کردن مورد مورد علاقه، به سرعت اطلاعات مربوط به هر چیزی را که روی صفحه می‌بینید پیدا کنید.

همانطور که از نام این ویژگی پیداست، می توانید یک دایره دور مورد مورد علاقه بکشید و سپس گوگل نتایج مطابق با مورد دایره شده را نشان می دهد. به خصوص اگر تصویری از چیزی را ببینید (با اشیاء، افراد، محصولات، مکان‌های دیدنی و موارد دیگر کار می‌کند) و می‌خواهید بدانید چیست، مانند یک تکه لباس، یک ماده غذایی، یا یک ماشین در شبکه های اجتماعی ببینید.

کشیدن یک دایره تنها راهی نیست که می توانید هنگام استفاده از Circle to Search چیزی را برجسته کنید – همچنین می توانید روی یک شی ضربه بزنید و تلفن به طور خودکار آن را شناسایی می کند. اما مهمتر از آن، Circle to Search با متن نیز کار می کند، که به نظر می رسد برخی از دارندگان Galaxy S24، S24+ و S24 Ultra متوجه این موضوع نشده باشند.

بعد از اینکه Circle را برای جستجو با استفاده از دکمه هوم (یا دستگیره پایین صفحه اگر از پیمایش حرکتی استفاده می‌کنید) باز کردید، می‌توانید تنها با ضربه زدن انگشت خود (یا S Pen) یا یک کلمه، آن را انتخاب کنید. با فشار دادن طولانی یکی از آنها و کشیدن انگشت خود به چپ یا راست، رشته ای از کلمات را مانند هر برنامه دیگری که دارای متن قابل انتخاب است انجام می دهید.

در واقع، Circle to Search می‌تواند هر متنی را که روی صفحه است انتخاب کند، حتی اگر برنامه‌ای که استفاده می‌کنید اجازه آن را ندهد. و علاوه بر انجام جستجوی گوگل در آن، Circle to Search همچنین به شما امکان می دهد متن انتخاب شده را کپی و ترجمه کنید.

اگر صاحب گلکسی اس 23 یا هر گوشی (یا تبلت) پرچمدار دیگری هستید که سامسونگ در سال 2023 راه اندازی شده است، می توانید پس از به روز رسانی دستگاه خود به One UI 6.1 از Circle برای جستجو استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.