به روز رسانی نرم افزار برای رفع مشکل دوربین عکاسی فوق تاریک Galaxy S24

Galaxy S24 Ultra مدتی است که عرضه شده است و سامسونگ شاهد تقاضای باورنکردنی برای گوشی پرچمدار جدید خود است. سامسونگ از آن زمان تاکنون چندین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای این گوشی منتشر کرده است.

این شرکت به انتشار به‌روزرسانی‌ها برای آینده قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داد، به‌ویژه زمانی که مشکلاتی وجود داشته باشد که باید برطرف شوند. یکی از این مسائل مربوط به دوربینی است که در شرایط خاص عکس های تاریک می گیرد. سامسونگ گفته است که این مشکل از طریق به روز رسانی نرم افزار برطرف خواهد شد.

مشکل عکس تاریک از طریق به روز رسانی سیستم عامل برطرف می شود

متوجه خواهید شد که گلکسی اس 24 اولترا یکی از بهترین دوربین ها را در هر گوشی هوشمند موجود در بازار در حال حاضر دارد. عکس‌های واضح و روشن می‌گیرد و ویدیوهای عالی ضبط می‌کند. تنظیمات دوربین دقیقاً همان چیزی را ارائه می دهد که از یک دوربین تلفن هوشمند مدرن می خواهید.

تنها در صورتی که با برخی تنظیمات دقیق بازی کنید، دوربین عکس‌هایی می‌گیرد که کمی تاریک هستند. این زمانی اتفاق می‌افتد که نوردهی خودکار را بین 1.6-1.9x و زوم 4.6-9.9x در برنامه دوربین قفل کنید و عکس بگیرید. این باعث می شود که عکس بسیار تیره تری گرفته شود.

سامسونگ تأیید کرده است که رفع این مشکل در دست توسعه است و به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای رفع آن منتشر خواهد شد. به کاربران توصیه می شود دستگاه خود را به آخرین سیستم عامل زمانی که در دسترس قرار گرفت، به روز کنند.

اکثریت قریب به اتفاق کاربران از این موضوع ناراحت نخواهند شد، زیرا افراد زیادی در آن سطوح خاص زوم نمی کنند و در عین حال نوردهی خودکار را نیز قفل می کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.