نظر کارشناسان سامسونگ در مورد سری گلکسی S24

سامسونگ این هفته سری گلکسی اس 24 را رسما معرفی کرد، و علیرغم اینکه اطلاعات زیادی در مورد دستگاه‌ها به بیرون درز کرد، هنوز چیزهای زیادی برای باز کردن وجود دارد. گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا دارای ویژگی های جدید در هر دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری هستند، به طوری که به نظر می رسد دلیل این امر این است که شرکت تصمیم گرفت هیچ محصول دیگری را در کنار آنها عرضه نکند.

عدنان فاروقی

سامسونگ کار خوبی برای بهبود ارزش پیشنهادی هر سه مدل با تمایز استراتژیک انجام داده است که باعث می شود هر مدل ارزش قیمت درخواستی خود را داشته باشد. من به‌ویژه از پیشرفت‌های دوربینی که سامسونگ با Galaxy S24 Ultra انجام داده است، قدردانی می‌کنم که بر پایه‌های محکم Nightography و عملکرد زوم استثنایی برای بهبود چشمگیر این عناصر حیاتی تجربه دوربین است. من همچنین با احتیاط به استفاده گسترده از هوش مصنوعی خوشبین هستم، زیرا این تازه آغاز راه است و علاقه مجدد سامسونگ به هوش مصنوعی می تواند راه حل های برتر را در آینده برای ما به ارمغان بیاورد.

دنی دورستاین

سامسونگ این بار این کار را انجام داد، این شرکت موفق شد طراحی فوق‌العاده‌ای را بیشتر اصلاح کند، با آن حاشیه‌های متقارن که به سادگی برجسته بودند. نه تنها این، بلکه هوش مصنوعی در نهایت چیزی شبیه چیزی است که می توانیم با دستان خود لمس کنیم. همچنین ممکن است امسال استثنا قائل شوم و Galaxy S24+ را دریافت کنم، زیرا فاصله اندازه بین مدل های پلاس و اولترا در سال 2024 کمتر شده است.

آصف اقبال شیخ

سامسونگ امسال با اصلاح فرمولی که قبلاً با سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس خود داشت، عملکرد خوبی داشت. گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس با صفحه نمایش روشن تر و کارآمدتر، حرارت بهبود یافته و عملکرد سریع تر، پیشرفت های مهمی دریافت می کنند، در حالی که گلکسی اس 24 اولترا از ساختار تیتانیومی لوکس، دوربین های زوم بهتر برای موقعیت های مختلف و اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرتمند بهره می برد. برای پردازنده گلکسی

همه گوشی ها باید کیفیت تصویر و ویدیوی بهتر و ثابت تری ارائه دهند. در حالی که سامسونگ برخی از ویژگی‌های واقعاً خوب هوش مصنوعی را به عنوان بخشی از مجموعه هوش مصنوعی Galaxy به نمایش گذاشت، من فکر می‌کنم که مردم به زودی از بسیاری از این ویژگی‌ها، به‌ویژه موارد مربوط به ویرایش تصویر و تصاویر پس‌زمینه خسته خواهند شد. من مطمئن هستم که گلکسی اس 24 اولترا به موفقیت سال تبدیل خواهد شد. موفقیت گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس تا حد زیادی به عملکرد اگزینوس 2400 و مقایسه آن با اسنپدراگون 8 نسل 3 از نظر کارایی بستگی دارد.

میهای متی

سری گلکسی اس 24 بیش از هر گوشی گلکسی دیگری ثابت می‌کند که دوران آزمایش‌های طراحی سالانه به پایان رسیده است. گوشی‌های پرچم‌دار جدید تعهد سامسونگ به ایجاد تجربیاتی را در بر می‌گیرند که به نیازهای کاربران امروزی موبایل کمک می‌کند و پاسخگوی آن‌ها است و Galaxy S24 هم سبک و هم ماهیت دارد.

Unpacked 2024 سامسونگ و گوگل را به هم نزدیکتر کرد که باید خبر خوبی برای این شرکت ها و مشتریانشان باشد. و ویژگی های جدید هوش مصنوعی معرفی شده توسط سری Galaxy S24 بسیار امیدوار کننده هستند. با SoCهای سریعتر، خنک کننده بهتر، نمایشگرهای روشن تر و بهتر، و چشم اندازی واضح برای One UI و برنامه های سامسونگ، سری Galaxy S24 نقطه شروعی عالی برای آنچه به نظر می رسد عصر هوش مصنوعی موبایل است است.

آبیجیت میشرا

من به فلسفه طراحی فرم-فالو-عملکرد معتقدم، اما سری گلکسی اس 24 من را به این فکر می‌اندازد که آیا باید به کمپ تابع-فالو-فرم روی بیاورم. به خصوص Galaxy S24 Ultra کاملاً خیره کننده به نظر می رسد، با قاب تیتانیومی و رنگ های جدید سرد آن را به زیباترین گوشی سامسونگ در حافظه اخیر تبدیل کرده است. ارتقاهای سخت افزاری که باز هم در مدل Ultra برجسته تر هستند، نیز چشمگیر هستند و فکر می کنم این اولین باری است که یک شرکت من را برای آزمایش ویژگی های نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی هیجان زده کرده است.

من فقط از تصمیم سامسونگ برای بازگرداندن تراشه های اگزینوس به پرچمداران خود ناامید هستم. در حالی که همکاران من ترجیح می‌دهند نسبت به Exynos 2400 خوش‌بین باشند، به‌عنوان بدبین SamMobile، من هیچ امیدی ندارم، اگرچه اگر آزمایش نشان دهد که تراشه Exynos جدید سامسونگ به طرفداران بازگشتی تبدیل شود، اولین کسی خواهم بود که اعتراف می‌کنم اشتباه می‌کنم. نیم دهه منتظر دیدن هستند.

 

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.