گلکسی اس 24 به روز رسانی دوربین و نمایشگر را دریافت کرد

سامسونگ آپدیت نرم افزاری فوریه 2024 سری گلکسی اس 24 را منتشر کرد. این همان آپدیتی است که سامسونگ چند روز پیش در مورد آن صحبت کرده بود. هدف آن رفع برخی از مشکلات مربوط به دوربین و صفحه نمایش است که برخی از کاربران سری گلکسی اس 24 با آن مواجه بوده اند.

Galaxy S24 به‌روزرسانی فوریه 2024 در کره جنوبی برای رفع مشکلات دوربین و نمایشگر دریافت می‌کند

به روز رسانی نرم افزاری جدید برای Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra اکنون (از طریق @tarunvats33) در کره جنوبی در دسترس است. این به روز رسانی با نسخه سیستم عامل S92xNKSU1AXB5 ارائه می شود و شامل وصله امنیتی فوریه 2024 است. حجم دانلود آن 554.10 مگابایت است و 72 آسیب پذیری امنیتی موجود در نسخه قبلی نرم افزار را رفع کرده است. مهمتر از آن، نوار لغزنده Vividness را در تنظیمات صفحه نمایش گوشی قرار می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا صفحه نمایش را مطابق با ترجیحات خود زنده تر کنند. همچنین هدف آن بهبود کیفیت دوربین در شرایط مختلف نور و سطوح زوم است.

Samsung Galaxy S24 فوریه 2024 به روز رسانی امنیتی کره جنوبی - چیکاو

اکنون که به‌روزرسانی فوریه 2024 برای سری گلکسی اس 24 در کره جنوبی در دسترس است، انتظار داریم این به‌روزرسانی در عرض چند روز به گوشی‌های سری گلکسی اس 24 در کشورهای دیگر و مناطق دیگر نیز وارد شود. برای بررسی به‌روزرسانی جدید در دستگاه سری Galaxy S24 خود، برنامه تنظیمات را باز کنید، به به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید. هنگامی که سیستم عامل جدید در پایگاه داده ما در دسترس قرار گرفت، می توانید آن را دانلود کرده و به صورت دستی در دستگاه Galaxy S24 خود فلش کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.