گوگل در ماه می 2024 از اندروید 15 رونمایی می کند

در حالی که منتظر آپدیت One UI 6.1 هستیم، گوگل در حال برنامه ریزی برای رونمایی از اندروید 15 در چند ماه آینده است. بنابراین، چرا باید این موضوع برای شما به عنوان یک کاربر تلفن گلکسی مهم باشد؟ خب، اندروید 15 پایه One UI 7.0 را تشکیل خواهد داد.

اندروید 15 ممکن است در Google I/O 2024 در ماه می رونمایی شود

گوگل اعلام کرده است که رویداد بعدی Google I/O در تاریخ 14 می 2024 آغاز می شود. هر ساله گوگل در رویداد Google I/O از نسخه جدید اندروید رونمایی می کند. در رویداد امسال، انتظار داریم این شرکت از اندروید 15 و ویژگی های آن رونمایی کند. این شرکت همچنین می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های جدید را برای پلتفرم‌های دیگر خود از جمله Android TV، ChromeOS و Wear OS اعلام کند. در این رویداد، این شرکت می‌تواند از گوشی هوشمند پیکسل 8A با قیمت پایین‌تر رونمایی کند.

اندروید 15 می‌تواند حالت آسان (شبیه به حالت آسان سامسونگ)، پشتیبانی از بلوتوث LE صوتی بهبود یافته و فضای خصوصی (شبیه به پوشه امن سامسونگ) را معرفی کند.

گوگل همچنین می‌تواند ویژگی‌های جدیدی را برای سرویس‌های خود از جمله Gmail، Google Calendar، Google Chrome، Google Drive، Google Home، Google Photos، Google Workspace، YouTube، YouTube Music و YouTube TV اعلام کند.

سامسونگ چه زمانی به‌روزرسانی One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 را منتشر می‌کند؟

هر سال، گوگل از نسخه جدید اندروید در Google I/O رونمایی می کند و سپس نسخه های پیش نمایش Developer آن را در ماه های بعد منتشر می کند. پس از چند نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهنده، نسخه‌های بتا عمومی اندروید را منتشر می‌کند. سپس، این شرکت نسخه پایدار اندروید را در اواخر سه ماهه سوم یا اوایل سه ماهه چهارم منتشر می کند. سپس سامسونگ نسخه بتای One UI را در سه ماهه سوم و نسخه پایدار One UI را در سه ماهه چهارم هر سال منتشر می کند.

پس از آن بازه زمانی، سامسونگ می تواند نسخه بتای عمومی One UI 7.0 را در سه ماهه سوم 2024 و نسخه پایدار آن را در سه ماهه چهارم 2024 منتشر کند. گلکسی اس 24 می تواند جزو اولین گوشی هایی باشد که به روز رسانی One UI 7.0 را دریافت می کند و به دنبال آن گوشی های پیشرفته عرضه می شوند. از سال های گذشته تا آن زمان باید منتظر آپدیت One UI 6.1 باشیم که طی چند هفته آینده ارائه خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.