به‌روزرسانی ویندوز 11 هوش مصنوعی برای Copilot و بهبود ابزارک‌ها را به ارمغان می‌آورد

ویندوز 11 به روز رسانی جدیدی را برای مارس 2024 دریافت کرده است که ویژگی های جدید و پیشرفت های عمده ای را برای رایانه های شخصی، لپ تاپ ها و ایستگاه های کاری پشتیبانی شده به ارمغان می آورد.

مایکروسافت لیست بلندبالایی از ویژگی ها را روز پنجشنبه اعلام کرد و اعلام کرد که به روز رسانی برای کاربران آغاز شده است. با این حال، همه ویژگی‌ها فوراً در دسترس نخواهند بود، با ویژگی‌های جدید Copilot در اواخر این ماه. برخی از ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از بهبود ابزارک‌ها، مهارت‌های جدید برای ربات چت Copilot با هوش مصنوعی (AI) و ویژگی‌های جدید برای چندین برنامه.

یوسف مهدی، معاون اجرایی، مدیر ارشد بازاریابی مصرف‌کننده در مایکروسافت، با اعلام ویژگی‌های جدید از طریق وبلاگ ویندوز، تاکید کرد که ویژگی‌های Copilot مبتنی بر معرفی کلید Copilot روی صفحه‌کلیدهایی است که رایانه‌های شخصی ویندوز را از اوایل سال جاری تامین می‌کردند. او همچنین گفت که Snap، Widgets و Inking در حال دریافت ارتقاء عمده هستند.

Copilot در حال دریافت پلاگین های جدیدی است که به آن امکان می دهد کارهایی مانند رزرو رستوران از طریق OpenTable و سفارش مواد غذایی از طریق Instacart را انجام دهد. در ماه های آینده، پشتیبانی از Shopify، Klarna و Kayak نیز اضافه خواهد شد.

جدا از پلاگین ها، Copilot می تواند کارهای بیشتری را نیز انجام دهد. فقط با تایپ کردن یک درخواست، کاربران می‌توانند آن را وادار کنند تا ذخیره‌کننده باتری را روشن کند، راوی را راه‌اندازی کند، سطل بازیافت را خالی کند، ذره‌بین صفحه نمایش را راه‌اندازی کند، شبکه‌های Wi-Fi موجود را نشان دهد و موارد دیگر. این ویژگی ها در اواخر ماه مارس عرضه می شوند.

ویندوز 11 همچنین ارتقاهای جدید هوش مصنوعی را برای برنامه های خلاقیت به ارمغان خواهد آورد. Generative Erase در حال معرفی به برنامه Photos است که می تواند اشیاء ناخواسته یا عیوب را از تصاویر حذف کند. این ویژگی مشابه عملکرد هوش مصنوعی در سری گلکسی اس 24 سامسونگ و سری پیکسل 8 گوگل است. بهبود دیگری در ClipChamp آمده است که اکنون می تواند سکوت های ناخوشایند را در آهنگ های صوتی حذف کند.

یکی از ویژگی های واقعا جالبی که از طریق این به روز رسانی اضافه شده است به کاربران اجازه می دهد از تلفن هوشمند اندرویدی خود به عنوان وب کم برای تماس های ویدیویی استفاده کنند.

برای این کار نیاز به یک گوشی هوشمند دارای اندروید 9 یا بالاتر است و باید با یک برنامه ویندوز با نسخه 1.24012 یا بالاتر مرتبط شود. این ویژگی در حال حاضر برای آزمایش در Windows Insider ارائه شده است. همچنین بهبودهایی در ابزارک ها و ویژگی طرح بندی اسنپ وجود دارد. کاربران کنترل بیشتری بر ویجت ها خواهند داشت و می توانند بر اساس ترجیحات خود تابلوی خود را ایجاد کنند. اسنپ ​​نیز هوشمندتر می‌شود و اولویت‌های کاربر را برای برنامه‌ها به خاطر می‌سپارد و به سرعت آن را بر اساس آن سازمان‌دهی می‌کند.

در نهایت، یک ویژگی دسترسی نیز اضافه شده است. کاربران اکنون می توانند وظایف سفارشی ایجاد کرده و میانبرهای صوتی را برای آنها اضافه کنند و دستورات کلامی کارآمدتری را فعال کنند. برخی از این کارها عبارتند از چسباندن متن و رسانه، فشار دادن کلیدهای صفحه کلید یا کلیک ماوس، باز کردن پوشه ها، فایل ها، برنامه ها یا URL ها و موارد دیگر.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.