سری گلکسی بوک با آپدیت ویندوز 11 چندین ویژگی جدید دریافت می کند

لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک چندین ویژگی جدید و مفید را از طریق به‌روزرسانی ویندوز 11 دریافت خواهند کرد. بهبودهایی در ویژگی‌های دسترسی، ارسال محتوا، اشتراک‌گذاری فایل، ویرایش تصویر/ویدئو، پیوند به ویندوز، ویجت‌ها و جوهر ویندوز به ارمغان می‌آورد. این ویژگی ها دیروز توسط مایکروسافت اعلام شد.

این به‌روزرسانی از امروز عرضه می‌شود، اما همه در یک روز آن را دریافت نمی‌کنند. مایکروسافت برای به‌روزرسانی‌های ویندوز از ساختار عرضه‌شده‌ای استفاده می‌کند، بنابراین برخی از افراد ممکن است مجبور باشند چند روز صبر کنند.

ویندوز 11 با به‌روزرسانی مارس 2024 ویژگی‌های جدید اشتراک‌گذاری فایل، ویرایش تصویر/ویدیو و ابزارک‌ها را دریافت می‌کند

مایکروسافت ویندوز 11 مارس 2024 به روز رسانی ابزارک ها حذف فید اخبار - چیکاو

مورد انتظارترین ویژگی ویندوز 11 که کاربران منتظر آن بوده اند، امکان حذف فید اخبار ناخواسته از MSN (Microsoft Start) در بخش ابزارک ها است. اکنون می‌توانید فیدهای خبری را از بخش ابزارک‌ها حذف کنید، به این معنی که کل رابط کاربری تمیزتر به نظر می‌رسد و فقط شامل ویجت‌هایی است که می‌خواهید استفاده کنید. با توجه به تعهدات همکاری با اتحادیه اروپا از طریق قانون بازارهای دیجیتال (DMA)، مایکروسافت به شرکت های دیگر (مانند گوگل) اجازه می دهد تا افزونه ای برای نمایش فیدهای خبری ایجاد کنند.

مایکروسافت ویندوز 11 مارس 2024 به‌روزرسانی برنامه ویرایش عکس‌های هوش مصنوعی تولیدی - چیکاو

برنامه داخلی Photos دارای ویژگی‌های ویرایش با هوش مصنوعی است. اکنون می توانید اشیاء/موضوعات ناخواسته را از یک تصویر پاک کنید. اینکه این ویژگی چقدر خوب کار می کند باید دید. برنامه ویرایش ویدیو ClipChamp توانایی حذف سکوت های ناخوشایند را از ویدیوها دریافت می کند.

ویژگی Windows Snap که با ویندوز 11 معرفی شد نیز در حال بهبود است. اکنون برنامه‌ها و اندازه‌های پنجره‌ای که اغلب برداشته‌شده‌اید را برای پیشنهاد طرح‌بندی به خاطر می‌آورد. لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های دارای قلم می‌توانند مستقیماً در بالای فیلدهای متنی بنویسند. چندین برنامه از جمله Pain، Photos و WhatsApp از این ویژگی پشتیبانی می کنند.

مایکروسافت ویندوز 11 مارس 2024 Windows Ink Write On Text Field را به‌روزرسانی کنید

مایکروسافت همچنین در حال بهبود ویژگی بازیگری است. اکنون به شما پیشنهاد می‌کند در حین انجام چند کار، پنجره‌ها را به یک صفحه نمایش بی‌سیم نزدیک بفرستید. همچنین نکات عیب یابی را برای رفع مشکلات اتصال ارائه می دهد. اشتراک‌گذاری فایل‌ها به‌صورت بی‌سیم از طریق Nearby Share بین دستگاه‌های موجود در همان شبکه سریع‌تر می‌شود. همچنین می‌توانید برای اینکه دیگران راحت‌تر شما را پیدا کنند، به رایانه شخصی خود یک نام مناسب بدهید.

می‌توانید به عکس‌های اخیر از تلفن هوشمند Galaxy خود در لپ‌تاپ Galaxy Book خود که دارای ویندوز 11 است دسترسی داشته باشید. به‌روزرسانی جدید توانایی بررسی و وارد کردن تصاویر اخیر از گالری تلفن شما را اضافه کرده است. همچنین می توانید از گوشی گلکسی خود به عنوان وب کم برای لپ تاپ خود استفاده کنید. کیفیت تصویر بهبود یافته را در حین تماس های ویدیویی ارائه می دهد.

Voice Shortcuts اکنون به شما امکان می دهد دستورات سفارشی را برای خودکارسازی وظایف ایجاد کنید. می توانید از یک فرمان صوتی برای انجام چندین کار به صورت خودکار استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.