Galaxy Unpacked بعدی در اوایل جولای 2024 اتفاق می افتد

پس از معرفی گلکسی اس 24 و معرفی گلکسی رینگ در رویداد Galaxy Unpacked 2024 در ماه گذشته، سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی بسیاری از محصولات جدید در رویداد بزرگ بعدی خود است. ما اکنون اطلاعات جالبی در مورد رویداد بعدی Galaxy Unpacked این شرکت و انتظارات از آن داریم.

دومین رویداد Galaxy Unpacked 2024 در اوایل جولای 2024 برگزار می شود

ما به طور انحصاری می توانیم تأیید کنیم که رویداد بعدی Galaxy Unpacked 2024 در اوایل جولای 2024 اتفاق می افتد. این رویداد ممکن است در هفته دوم ماه اتفاق بیفتد و از آنجایی که رویدادهای Galaxy Unpacked معمولاً چهارشنبه ها است، این امکان وجود دارد که رویداد بعدی در 10 جولای برگزار شود. این چند هفته زودتر از بازه زمانی معمول سامسونگ برای دومین رویداد Galaxy Unpacked خود است.

از آنجایی که المپیک در 26 جولای آغاز می شود، سامسونگ رویداد خود را قبل از جشنواره ورزشی برگزار می کند. سال گذشته، سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked را در 26 جولای برگزار کرد که آن هم چهارشنبه بود.

در رویداد Galaxy Unpacked 2024 (قسمت 2)، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 را معرفی خواهد کرد.

این شرکت در طول رویداد خود بر روی موضوع سلامت تمرکز خواهد کرد و حلقه گلکسی را عرضه خواهد کرد. این شرکت کره جنوبی یکی از حامیان اصلی رویداد المپیک 2024 است و می تواند حلقه گلکسی و گوشی هوشمند گلکسی را به همه ورزشکاران شرکت کننده هدیه دهد.

این شرکت همچنین می‌تواند از سری Galaxy Watch 7 در این رویداد رونمایی کند، اما هنوز نمی‌توانیم چیزی در مورد آن تایید کنیم. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که سامسونگ نسخه گران‌تری از Galaxy Z Fold 6 را با اسلات S Pen داخلی و مواد درجه یک‌تر تولید می‌کند. با این حال، ما در حال حاضر هیچ اطلاعات موثقی در مورد آن نداریم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.