کارت‌های microSD جدید سامسونگ عملکردی را به ارمغان می‌آورند

سامسونگ از سه کارت microSD جدید رونمایی کرده است که یکی از آنها عملکردی را ارائه می دهد که تا به حال دیده نشده بود و می تواند حتی SSD ها را شکست دهد. دو کارت microSD دیگر ظرفیت ذخیره سازی بالاتری را به همراه دارند. با این راه‌اندازی‌های جدید، سامسونگ می‌خواهد راه‌حل‌های ذخیره‌سازی متفاوتی را برای موارد استفاده و نیازهای مختلف ارائه دهد.

سامسونگ اولین کارت microSD SD Express را در جهان عرضه کرد

این شرکت کره‌ای از اولین کارت میکرو اس‌دی جهان رونمایی کرده است که از رابط SD Express استفاده می‌کند و سرعت انتقال فایل فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. کارت حافظه microSD 256 گیگابایتی SD Express دارای سرعت خواندن متوالی تا 800 مگابایت بر ثانیه است. از طراحی کم مصرف و سیستم عامل بهینه شده برای عملکرد بالاتر و مدیریت حرارتی بهبود یافته استفاده می کند. همچنین از فناوری محافظ حرارتی دینامیکی (DTG) برای حفظ دمای عملیاتی مطلوب در طول جلسات استفاده طولانی مدت استفاده می کند.

در مقایسه، سرعت خواندن کارت‌های microSD سنتی مبتنی بر رابط UHS-1 به 104 مگابایت بر ثانیه محدود شده است، در حالی که سرعت خواندن کارت‌های مبتنی بر رابط UHS-II به 150 مگابایت بر ثانیه محدود می‌شود. کارت microSD جدید SD Express سامسونگ با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی تا 800 مگابایت بر ثانیه سرعت دارد که 1.4 برابر سرعت SSD های SATA (560 مگابایت بر ثانیه) و تقریباً به سرعت SSD های خارجی قابل حمل سامسونگ است.

کارت microSD 256 گیگابایتی SD Express سامسونگ اواخر امسال برای خرید در دسترس خواهد بود، اما اطلاعاتی در مورد قیمت آن وجود ندارد.

کارت microSD 1 ترابایتی UHS-1 سامسونگ از 1 ترابایت V-NAND استفاده می کند

سامسونگ همچنین از یک کارت microSD 1 ترابایتی جدید رونمایی کرده است که دارای هشت لایه از تراشه های نسل هشتمی 1 ترابایتی V-NAND خود است. این اولین باری است که هشت لایه از تراشه های نسل هشتمی 1 ترابایتی V-NAND استفاده شده است. این کارت میکرو اس‌دی جدید نیز آزمایش‌های سختی را پشت سر گذاشته و عملکرد قابل اعتمادی را در محیط‌های چالش‌برانگیز در فضای باز ارائه می‌دهد.

دارای مقاومت در برابر قطرات، دمای شدید، آهنربا، آب، فرسودگی و اشعه ایکس است. این کارت حافظه microSD 1 ترابایتی UHS-1 در نیمه اول سال 2024 عرضه خواهد شد.

هانگو سون، معاون تیم بیز محصول برند حافظه در سامسونگ الکترونیکس، گفت: «سامسونگ با دو کارت میکرو اس‌دی جدیدمان، راه‌حل‌های مؤثری را برای رفع نیازهای رو به رشد محاسبات موبایل و هوش مصنوعی روی دستگاه ارائه کرده است. علیرغم اندازه کوچکشان، این کارت‌های حافظه عملکرد و ظرفیت قدرتمندی شبیه SSD ارائه می‌کنند تا به کاربران کمک کنند تا از برنامه‌های کاربردی مدرن و آینده بیشتر بهره ببرند.»

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.