چگونه می توان رنگ های زنده را به صفحه نمایش Galaxy S24 خود بازگرداند؟

هفته گذشته، سامسونگ شروع به عرضه به روز رسانی سیستم عامل بزرگ برای سری گلکسی اس 24 کرد. این نه تنها تجربه دوربین را بهبود بخشید، بلکه به شفافیت یا عدم وجود آن در نمایشگرهای سری Galaxy S24 نیز پرداخت.

احتمالاً شما قبلاً داستان را می دانید. سامسونگ صفحه نمایش گلکسی اس 24 را به طور متفاوتی کالیبره کرد، که منجر به نمایه رنگی تا حدودی روشن در روز اول شد. مردم شکایت کردند و هفته گذشته، سامسونگ این مشکل را از طریق انتشار سیستم عامل جدید حل کرد.

با این حال، با این به‌روزرسانی، این شرکت فقط نمایه رنگی اولیه گلکسی S24 را جایگزین نکرد. در عوض، آخرین سیستم عامل یک نوار لغزنده جدید “Vividness” با سه پیش تنظیم اضافه می کند. این همه چیزی است که باید بدانید.

صفحه نمایش Galaxy S24 خود را دوباره زنده کنید

هنگامی که به‌روزرسانی میان‌افزار AXB7 را برای Galaxy S24+، Galaxy S24 یا Galaxy S24 Ultra نصب کردید، می‌توانید با باز کردن برنامه تنظیمات، دسترسی به «نمایش»، ضربه زدن روی «حالت صفحه» و انتخاب «رنگ‌های روشن را به صفحه AMOLED خود برگردانید. Vivid، روی نماد علامت سؤال ضربه بزنید، سپس به «تنظیمات پیشرفته» دسترسی پیدا کنید، و در نهایت، نوار لغزنده جدید «Vividness» را به سمت راست بکشید.

به خاطر داشته باشید که اگر از Eye Comfort Shield و/یا ویژگی جدید Adaptive Color Tone استفاده می‌کنید، زمانی که نمایه رنگ صفحه نمایش Galaxy S24 خود را تغییر می‌دهید، هر دو باید خاموش شوند.

با این حال، هنگامی که وضوح نمایشگر را مطابق میل خود تنظیم کردید، می توانید به صفحه تنظیمات «نمایشگر» برگردید و Eye Comfort Shield و Adaptive Color Tone را دوباره فعال کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.