والپیپرهای گلکسی اس 24 با هوش مصنوعی را به هر گوشی سامسونگ بیاورید!

دستگاه‌های بیشتری از سامسونگ به زودی ویژگی‌های Galaxy AI سری S24 را دریافت خواهند کرد، اما در اینجا ترفندی وجود دارد که می‌توانید از همین حالا برای آوردن تصاویر پس‌زمینه Generative از Galaxy S24 به هر تلفن گلکسی دیگری، صرف نظر از سری یا محدوده قیمت، استفاده کنید.

ابزار Generative Wallpaper به طور انحصاری برای سری گلکسی S24 در دسترس است و متأسفانه هیچ راه رسمی برای کاربران برای ذخیره تصاویر پس زمینه تولید شده با هوش مصنوعی به عنوان فایل تصویری وجود ندارد. به این ترتیب، تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی شما را نمی توان ذخیره، ذخیره و به اشتراک گذاشت.

با این حال، ما راه‌حلی پیدا کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد از تصاویر پس‌زمینه مولد Galaxy S24 خود تقریباً روی هر تلفن گلکسی دیگری که ممکن است دارید استفاده کنید. و شما نیازی به نصب برنامه های شخص ثالث ندارید. این همه چیزی است که باید بدانید.

تصویر زمینه هوش مصنوعی گلکسی اس 24 خود را روی سایر گوشی های گلکسی بیاورید

برای ساده نگه داشتن کارها، متوجه شدیم که می‌توانید از تنظیمات صفحه اصلی One UI خود از Galaxy S24 نسخه پشتیبان تهیه کنید و آنها را در سایر دستگاه‌های Galaxy خود بازیابی کنید.

وقتی این کار را انجام می‌دهید، پس‌زمینه‌ای که در زمان ایجاد نسخه پشتیبان در Galaxy S24 استفاده می‌کردید، پس از بازیابی صفحه اصلی One UI، به دستگاه Galaxy دیگر شما نیز منتقل می‌شود و اعمال می‌شود. و این کاغذ دیواری نیز دارای واترمارک هوش مصنوعی در گوشه پایین سمت چپ خواهد بود.

بنابراین، اگر می‌خواهید تصویر زمینه هوش مصنوعی فعلی خود را از Galaxy S24 به یک گوشی دیگر سامسونگ منتقل کنید، ترفند این است:

  • برنامه تنظیمات را در S24 باز کنید.
  • به «حساب‌ها و پشتیبان‌گیری» بروید.
  • روی «پشتیبان‌گیری از داده‌ها» ضربه بزنید.
  • مطمئن شوید که حداقل «صفحه اصلی» انتخاب شده است و روی «اکنون پشتیبان‌گیری» ضربه بزنید.
  • به تلفن گلکسی دیگر خود بروید که گلکسی AI ندارد.
  • برنامه تنظیمات را باز کنید و به «حساب‌ها و پشتیبان‌گیری» بروید.
  • به «Restore data» دسترسی پیدا کنید و نسخه پشتیبان Galaxy S24 را انتخاب کنید.
  • «صفحه اصلی» را انتخاب کنید و روی «بازیابی» ضربه بزنید. همچنین ممکن است مجبور شوید «برنامه‌ها» را بازیابی کنید تا طرح‌بندی صفحه اصلی به طور کامل بازیابی شود.

همین! اکنون می توانید والپیپر گلکسی AI Generative مورد علاقه خود را روی گوشی سامسونگ غیر گلکسی AI خود تکان دهید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.