ویژگی های Galaxy AI را در Galaxy S24 خود مدیریت کنید

گلکسی اس 24 اولین سری گوشی های سامسونگ است که هوش مصنوعی گلکسی یا همان هوش پیشرفته را معرفی می کند. و اگر اخیراً اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالاً حداقل چند مورد از این ابزارهای جدید هوش مصنوعی را شنیده اید. آنها بحث شهر هستند. و از زمان نگارش این مقاله، آن‌ها در انحصار سری Galaxy S24 هستند.

اگر صاحب Galaxy S24 نیستید یا دارید اما به‌روزرسانی جدید One UI 6.1 را به طور کامل کاوش نکرده‌اید، در اینجا چیزی است که ممکن است بخواهید درباره آن بدانید. آخرین به‌روزرسانی میان‌افزار دسته‌بندی جدیدی برای Galaxy AI در برنامه تنظیمات اضافه می‌کند، جایی که می‌توانید بسیاری از این ابزارهای جدید هوش مصنوعی را به‌صورت جداگانه مدیریت کنید.

از این صفحه تنظیمات جدید، حتی می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید داده های هوش پیشرفته (AI) روی دستگاه پردازش شوند یا آنلاین.

Galaxy AI را در تلفن سامسونگ خود مدیریت کنید

برای دسترسی به این منوی تنظیمات جدید برای ویژگی‌های Galaxy AI، ابتدا برنامه تنظیمات را در تلفن خود باز کنید. بعد، به «ویژگی‌های پیشرفته» بروید و «هوش پیشرفته» را انتخاب کنید.

اینجا جایی است که می توانید به تنظیمات تقریباً هر ویژگی Galaxy AI به صورت جداگانه دسترسی داشته باشید، از جمله:

  • ترجمه زنده
  • صفحه کلید سامسونگ
  • مترجم
  • یادداشت های سامسونگ
  • ضبط صدا
  • اینترنت سامسونگ
  • ویرایشگر عکس

با ضربه زدن روی هر یک از این دسته ها، به تنظیمات و گزینه های مختلفی که به طور خاص برای ابزار انتخاب شده هوش مصنوعی طراحی شده اند، دسترسی خواهید داشت.

برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، می‌توانید برای جلوگیری از پردازش آنلاین داده‌ها، روی سوئیچ کلید «پردازش داده‌ها فقط در دستگاه» ضربه بزنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که پردازش آنلاین بهترین نتایج را ارائه می‌دهد و برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اگر نتوان آنها را به صورت آنلاین پردازش کرد، ممکن است اصلاً کار نکنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.