نشست سامسونگ در اولین سفر زاکربرگ به کره پس از 10 سال پیش بینی می شود

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، هفته آینده به کره جنوبی می رود. این اولین سفر او به این کشور در بیش از یک دهه است زیرا آخرین سفر او به کره، که اولین سفر او به کره بود، در ژوئن 2013 بود.

در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد سفر او در دسترس نیست، اما اعتقاد بر این است که زاکربرگ ممکن است با لی جائه یونگ، رئیس سامسونگ الکترونیکس ملاقات کند. این دو در سفر قبلی زاکربرگ نیز ملاقات طولانی داشتند.

زاکربرگ برای اولین بار در یک دهه اخیر به کره می رود

در سال 2013 گزارش شد که زاکربرگ و لی جائه یونگ یک جلسه ماراتن هفت ساعته برگزار کردند که منجر به راه اندازی پلتفرم Gear VR خود توسط شرکت Oculus، یک شرکت واقعیت مجازی متعلق به متا شد. آن دو در اواخر همان سال یک جلسه پیگیری برای گفتگو در مورد همکاری بیشتر برگزار کردند.

مدیر عامل متا روابط خود را با خانواده لی حفظ کرده است و به مناسبت درگذشت رئیس فقید سامسونگ و پدر لی جائه یونگ، لی کان هی در اکتبر 2020، گل ارسال کرده است. او همچنین ایمیلی ارسال کرد که در آن به لی جائه یونگ تسلیت گفت. با ادای احترام به رهبری رئیس فقید این مجموعه.

با توجه به تمرکز فزاینده متا بر هوش مصنوعی و علاقه شخصی زاکربرگ به این حوزه، این احتمال وجود دارد که در صورت برگزاری جلسه ای بین مدیر عامل متا و رئیس سامسونگ الکترونیکس، هوش مصنوعی در راس برنامه ها قرار گیرد.

سامسونگ در تلاش است تا خود را به عنوان یک سازنده کلیدی تراشه‌های هوش مصنوعی قرار دهد و با توجه به اینکه متا برای تقویت تلاش‌های آینده خود به تراشه‌های هوش مصنوعی نیاز دارد، این امکان وجود دارد که این دو شرکت راه‌های متعددی برای همکاری ببینند.

اینکه آیا این منجر به یک همکاری جدید در محصولات واقعیت ترکیبی نیز می شود، باید دید. زاکربرگ اخیراً به Apple Vision Pro پرداخته است و تمام راه‌هایی که هدست‌های متا بهتر هستند را برجسته کرده است. گمان می رود که سامسونگ در حال کار بر روی یک هدست واقعیت ترکیبی جدید نیز باشد، بنابراین شاید این دو شرکت ممکن است در این بخش نیز گرد هم آیند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.