صفحه پشتیبانی دیگری برای اشاره به ورود قریب الوقوع Galaxy A55 بالا می رود

در حالی که هیچ اطلاعات رسمی در مورد زمانی که سامسونگ قصد دارد گلکسی A55 را عرضه کند، وجود ندارد، شواهد بیشتری دریافت می کنیم که نشان می دهد این گوشی می تواند تقریباً همزمان با معرفی نسخه قبلی خود در سال گذشته رونمایی شود.

در اوایل این هفته، یک صفحه پشتیبانی برای A55 در وب سایت پرتغال سامسونگ منتشر شد. اکنون سامسونگ هلند یک صفحه پشتیبانی برای این گوشی نیز دارد که نشان می دهد عرضه رسمی آن قریب الوقوع است. اما، مثل همیشه، این صفحات پشتیبانی هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات یا ویژگی های گوشی ارائه نمی دهند.

اما به لطف شایعات، فاش‌ها و بنچمارک‌های آنلاین چیزهای زیادی درباره A55 می‌دانیم. جالب ترین چیز در مورد گوشی  ای 55، Exynos 1480 است که اولین چیپست میان رده سامسونگ با پردازنده گرافیکی AMD خواهد بود و عملکرد عالی بازی را ارائه می دهد که اغلب در میان رده های غول کره ای نمی بینیم.

همچنین احتمالاً A55 اولین گوشی سامسونگ پس از گلکسی S24+، S24 و S24 Ultra خواهد بود که با One UI 6.1 عرضه می شود. با این حال، باید دید که آیا A55 دارای برخی از ویژگی های هوش مصنوعی است که سری گلکسی S24 را از رقبا متمایز می کند یا خیر.

از نظر طراحی، گلکسی A55 شبیه به گلکسی اس 24 به نظر می رسد، اما دارای چیزی است که سامسونگ آن را Key Island می نامد، که یک لبه برجسته در اطراف دکمه های صدا و پاور در سمت راست گوشی است. A55 همچنین دارای یک قاب فلزی است که مکمل پشت شیشه ای است که سامسونگ در سال گذشته در A54 معرفی کرد و احساس در دست را بیشتر می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.