رندرهای گلکسی A55 قاب فلزی براق آن را به نمایش می گذارد

گلکسی اس 24 ممکن است تلفنی باشد که در چند هفته آینده توجه همه را به خود جلب کند، اما سامسونگ دستگاه های مهم دیگری مانند گلکسی A55 را نیز در دست ساخت دارد.

گلکسی A55 احتمالاً پریمیوم‌ترین و گران‌قیمت‌ترین گوشی میان‌رده غول کره‌ای در سال 2024 خواهد بود. این گوشی چندین به‌روزرسانی را به همراه خواهد داشت، از جمله طراحی باکیفیت‌تر با قاب فلزی که اکنون می‌توان با تمام شکوهش در رسمی فاش شده آن را دید. ارائه می دهد.

مانند گلکسی A15 و گلکسی A25 که اخیراً معرفی شده‌اند، قاب گلکسی A55 کمی در اطراف دکمه‌های صدا و پاور بالا رفته است. قاب فلزی باعث می‌شود که گوشی به‌طور قابل‌توجهی نسبت به گلکسی A54 ممتازتر باشد، اگرچه احتمالاً منجر به افزایش قیمت نه چندان جزئی خواهد شد.

یکی دیگر از عواملی که به قیمت بالاتر کمک می کند، Exynos 1480 است، اولین تراشه میان رده سامسونگ با پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری گرافیکی RDNA2 AMD. در مورد سایر ارتقاءها، اطلاعات کمیاب است، اما انتظار نداریم تغییرات عمده زیادی در بقیه برگه مشخصات وجود داشته باشد.

از نظر نرم‌افزاری، گلکسی A55 اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 را اجرا می‌کند، اما هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 در A55 و سایر گوشی‌های میان‌رده گلکسی در دسترس خواهند بود یا خیر وجود ندارد.

ما همچنین نمی دانیم که سامسونگ چه زمانی قصد دارد گلکسی A55 را عرضه کند، اگرچه افزایش دفعات افشای اطلاعات نشان می دهد که می تواند تقریباً همزمان با سال گذشته گلکسی A54 عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.