اطلاعات اتصال و شارژ سریع گلکسی A55 فاش شد

با توجه به اینکه سری گلکسی اس 24 اکنون در سراسر جهان برای خرید در دسترس است، سامسونگ احتمالا نگاه خود را به سمت گوشی میان رده بعدی خود یعنی گلکسی A55 معطوف کرده است. گلکسی A54 در ماه مارس سال گذشته رونمایی شد و اگر سامسونگ برنامه های خود را تغییر ندهد، A55 ممکن است کمتر از دو ماه دیگر رسمی شود.

اطلاعات زیادی در مورد گلکسی A55 در چند هفته گذشته به صورت آنلاین راه یافته است، از جمله برخی از مشخصات آن از طریق گواهینامه ها و معیارهای مختلف. در حال حاضر، گلکسی A55 توسط FCC تایید شده است، که جزئیات شناخته شده قبلی در مورد این گوشی را تایید کرده است.

گواهی FCC تأیید می کند که گلکسی A55 از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند. سامسونگ همچنین احتمالاً از همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی A53 و A55 استفاده خواهد کرد. FCC همچنین اطلاعات غیرمعمولی مانند وجود اسلات دو سیم کارت، NFC و پشتیبانی از Wi-Fi 6 را فاش کرده است.

گلکسی A54 دومین گوشی میان رده سامسونگ بود که از قابلیت اتصال Wi-Fi 6 بهره می برد و امسال به وای فای 6E یا وای فای 7 ارتقا پیدا نمی کند. نه اینکه Wi-Fi 7 حتی در لیست به‌روزرسانی‌های ما قرار داشته باشد که دوست داریم در تلفن‌های میان رده سامسونگ ببینیم، زیرا حتی Galaxy S24 و +Galaxy S24 به Wi-Fi 6E محدود شده‌اند زیرا تراشه Exynos 2400 که آن‌ها را تامین می‌کند فاقد Wi است.

گلکسی A55 مجهز به Exynos 1480 است، اولین تراشه میان رده سامسونگ که دارای پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری گرافیکی RDNA AMD است. سامسونگ با Exynos 2200، اولین تراشه پرچمدار خود با پردازنده گرافیکی AMD، بهترین کار را انجام نداد، اما ما دست به کار شده ایم که Exynos 1480 از هیچ مشکلی رنج نخواهد برد.

گلکسی A55 بدون شک با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 عرضه خواهد شد، هرچند باید دید در صورت وجود کدام یک از ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 در میان رده ها در دسترس خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.