گلکسی زد فولد 6 می تواند دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 24 اولترا را دریافت کند

یکی از شکایات عمده ما در مورد گوشی های هوشمند گلکسی زد فولد سامسونگ این است که مشخصات دوربین هیجان انگیزی را برای قیمت درخواستی خود ارائه نمی دهند. به عنوان مثال، گلکسی زد فولد 5 دارای سخت افزار دوربینی شبیه به گلکسی اس 24 پایه است در حالی که تقریبا دو برابر قیمت دارد و تنها به دلیل دوربین زیر نمایشگر تعبیه شده در صفحه نمایش تاشو متمایز است.

سامسونگ همچنان بهترین سخت افزار دوربین را در انحصار گوشی های هوشمند گلکسی اس اولترا نگه می دارد، اما طبق شایعات جدید، گلکسی زد فولد 6 می تواند همان دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 24 اولترا را داشته باشد.

به طور عجیبی، منبع همچنین ادعا می کند که سامسونگ تصمیم گرفته است تا Fold 6 را به جای کاهش ظرفیت باتری به دوربین 200 مگاپیکسلی S24 Ultra مجهز کند. هیچ چیزی که تا به حال شنیده ایم نشان نمی دهد که سامسونگ به فکر کاهش ظرفیت باتری بوده است، بنابراین ما در مورد باور آخرین نکته شایعات کمی شک داریم.

با توجه به اینکه Galaxy Z Fold 6 هنوز حدود شش ماه تا رسمی شدن فاصله دارد، ممکن است قبل از اینکه همه چیز منطقی شود و ایده دقیق تری از آنچه در انتظار طرفداران گوشی های تاشو سامسونگ است، شایعات مشکوک تری در مورد این دستگاه بشنویم.

با این حال، یک چیز مسلم است: سامسونگ تغییرات زیادی در فرمول ایجاد نخواهد کرد، زیرا تاشوها در حال حاضر بسیار گران هستند. در واقع، تعجب نخواهیم کرد اگر سامسونگ با Galaxy AI روی پرچمدارانی که در آینده عرضه می کند، روی جنبه نرم افزاری کارها تمرکز کند و در عین حال ارتقاء سخت افزار را به حداقل برساند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.