باتری گلکسی زد فولد 6 امتیاز تعمیر پذیری گوشی را افزایش می دهد

سامسونگ در سال جاری حداقل دو گوشی تاشو جدید عرضه خواهد کرد. گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 آینده باید در دومین رویداد بزرگ Unpacked سال اواخر تابستان امسال وارد صحنه شوند و زنجیره تامین در حال جابجایی قطعات است. به تازگی در Safety Korea با یک عکس زنده از یکی از باتری های Galaxy Z Fold 6 مواجه شدیم.

در 6 فوریه، آژانس نظارتی کره ای یک باتری جدید تولید شده توسط ITM Semiconductor Vietnam را تایید کرد. با توجه به شماره مدل آن، باتری برای Galaxy Z Fold 6 طراحی شده است.

باتری اصلی Galaxy Z Fold 6 خالدار، پیچیده شده در یک کیسه چسب - چیکاو

برای زمینه، Galaxy Z Fold 5 دارای شماره مدل SM-F946 است، بنابراین منطقی است که دنباله آن به عنوان SM-F956 شناخته شود. و باتری موجود در Safety Korea به طور اتفاقی دارای شماره مدل EB-BF957ABY-L است.

ما حتی یک عکس زنده از باتری گلکسی زد فولد 6 دریافت می کنیم، اما هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت یا سایر مشخصات آن نشان نمی دهد. با این حال، این مورد انتظار را تأیید می کند: باتری داخل یک کیسه چسبی با زبانه کششی قرار می گیرد که تعویض آن را آسان تر کرده و امتیاز تعمیر پذیری Galaxy Z Fold 6 را افزایش می دهد.

Galaxy Z Fold 6 احتمالاً از طراحی دو باتری مشابه مدل‌های قبلی بهره می‌برد. و ما حدس می زنیم که باتری EB-BF957ABY-L که در بالا مشاهده می شود واحد اصلی است. همچنین این احتمال وجود دارد که واحد ثانویه و کوچکتر با یک زبانه کششی در کیسه چسب مخصوص خود قرار گیرد.

ماه گذشته متوجه شدیم که Galaxy Z Flip 6 آینده سامسونگ ممکن است باتری های بزرگتری داشته باشد. همین امر می تواند برای گلکسی زد فولد 6 نیز صادق باشد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم.

شایعات قدیمی تر می گویند که گلکسی زد فولد 6 صفحه نمایش پوشش وسیع تری خواهد داشت و ممکن است سامسونگ در حال کار بر روی گوشی تاشو دیگری باشد که از نمایشگر تاشو یا دوتایی استفاده کند. ممکن است امسال به فروش برسد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.