سامسونگ بلوتوث Auracast را به گوشی های گلکسی و 360 Audio را به تلویزیون های خود می آورد

در اوایل سال جاری، سامسونگ سری گلکسی اس 24 را با چندین ویژگی جدید معرفی کرد. برخی از این ویژگی‌ها اکنون به گوشی‌های بیشتری و حتی سایر دسته‌های دستگاه‌ها می‌آیند. سازگاری پیشرفته بلوتوث Auracast با گلکسی S24 آغاز شد و این ویژگی به زودی برای تلفن های قدیمی تر ارائه می شود. سامسونگ همچنین 360 Audio را به تلویزیون های هوشمند رده بالای خود می آورد. ویژگی Auto Switch برای گلکسی بادز نیز برای اولین بار به لپ تاپ های سامسونگ می آید.

Galaxy Buds با حالت Interpreter بهتر کار می کند

سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی بادز در صورت جفت شدن با لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، تبلت ها و تلویزیون های این شرکت، ویژگی های جدیدی را دریافت خواهد کرد. حالت مترجم در Galaxy S24 اکنون با Galaxy Buds کار می کند. این بدان معناست که وقتی از Galaxy Buds در حین استفاده از حالت مترجم استفاده می کنید، صدای طرف مقابل را در Galaxy Buds خود می شنوید، در حالی که شخص دیگر صدای شما را از طریق بلندگوی گوشی هوشمند یا تبلت Galaxy می شنود. با این کار نیازی نیست که گوشی بین شما و طرف مقابل منتقل شود. همچنین می‌توانید ترتیب گفتار را در طول مکالمه در حال انجام تنها با ضربه زدن روی Galaxy Buds تغییر دهید.

تلفن‌های گلکسی می‌توانند پخش‌های صوتی مبتنی بر بلوتوث Auracast را برای دستگاه‌های اطراف ایجاد کنند

تلفن‌های گلکسی می‌توانند پخش‌های صوتی مبتنی بر بلوتوث Auracast را برای دستگاه‌های اطراف ایجاد کنند - چیکاو

سامسونگ با One UI 5.1.1 پشتیبانی از بلوتوث Auracast را در گوشی های هوشمند، تبلت ها و تلویزیون های خود معرفی کرد. با این حال، تنها هنگام استفاده از تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌های گلکسی می‌توانید به پخش‌های صوتی ایجاد شده توسط دیگران بپیوندید، در حالی که توانایی ایجاد پخش‌های صوتی محدود به تلویزیون‌های هوشمند رده بالای سامسونگ بود. سامسونگ با سری گلکسی اس 24 و رابط کاربری One UI 6.1 امکان ایجاد پخش‌های صوتی بی‌سیم را برای همه دستگاه‌های سازگار در نزدیکی خود اضافه کرد. این قابلیت جدید برای گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس، گلکسی اس 23 اولترا، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 با به روز رسانی نرم افزاری عرضه خواهد شد.

تلویزیون های سامسونگ صدای 360 را برای Galaxy Buds دریافت می کنند

پیش از این، ویژگی صوتی 360 سامسونگ تنها زمانی کار می کرد که گلکسی بادز با لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند و تبلت هایش جفت می شد. اکنون، این ویژگی زمانی که گلکسی بادز با تلویزیون‌های هوشمند پیشرفته جدید سامسونگ جفت می‌شود نیز کار می‌کند. این ویژگی فقط روی گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز 2 پرو کار می‌کند و وقتی با تلویزیون‌های Neo QLED 4K (QN85D، QN87D، QN90D، و QN9D)، تلویزیون‌های Neo QLED 8K (QN800D و QN900D)، تلویزیون‌های OLED جفت شوند، کار می‌کند. تلویزیون های S85D، S90D و S95D و QLED (Q70D و Q80D) در سال 2024 عرضه شدند.

قابلیت سوئیچ خودکار Galaxy Buds اکنون با لپ‌تاپ‌های Galaxy Book جدید سامسونگ کار می‌کند

قابلیت سوئیچ خودکار Galaxy Buds اکنون با لپ‌تاپ‌های Galaxy Book جدید سامسونگ کار می‌کند - چیکاو

ویژگی سوئیچ خودکار برای گلکسی بادز با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و تلویزیون‌های سامسونگ کار می‌کند. با آخرین به روز رسانی، ویژگی سوئیچ خودکار با لپ تاپ های سری گلکسی بوک 4 نیز کار می کند. بنابراین، هنگامی که در حال تماشای فیلمی در لپ‌تاپ خود هستید و صدا از Galaxy Buds می‌آید و یک تماس با تلفن هوشمند Galaxy شما می‌آید، Galaxy Buds به طور خودکار اتصال خود را از لپ‌تاپ Galaxy Book به تلفن هوشمند شما تغییر می‌دهد. پس از پایان تماس، Galaxy Buds به طور خودکار به لپ تاپ شما متصل می شود.

این ویژگی فقط روی Galaxy Buds 2 Pro کار می‌کند و به تلفن‌ها و تبلت‌هایی نیاز دارد که دارای One UI 4.1.1 (یا جدیدتر)، لپ‌تاپ‌های Galaxy Book با برنامه Samsung Settings نسخه 6.0 (یا جدیدتر) و Galaxy Watch 4 (یا جدیدتر) باشند. از ساعت های هوشمند سیستم عامل استفاده کنید. ویژگی سوئیچ خودکار در تلویزیون‌های سامسونگ برای گلکسی بادز فقط هنگام برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی کار می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.