لو رفتن مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 6 تصویری خسته کننده را به تصویر می کشد

اوایل امروز شایعه‌ای شنیدیم مبنی بر اینکه سامسونگ به فکر تجهیز گلکسی Z Fold 6 به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مشابه گلکسی اس 24 اولترا است. اما یک گزارش جدید برای کسانی که امیدوارند شاهد ارتقاء دوربین در گوشی تاشوی ممتاز بعدی سامسونگ باشند، تصویری تاریک نشان می دهد.

به گفته دوستان ما در GalaxyClub، سامسونگ در حال حاضر در حال آزمایش یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مانند آنچه در Z Fold 5 یافت می شود. این شرکت همچنان می تواند بعداً در چرخه توسعه به دوربین 200 مگاپیکسلی روی بیاورد، اما اینطور نیست.

همچنین ممکن است سامسونگ از همان دوربین جلوی نمایشگر 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 10 مگاپیکسلی و دوربین زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی استفاده کند. جزئیاتی از دوربین زوم در دسترس نیست، اما سامسونگ احتمالاً از تله فوتو اپتیکال 10 مگاپیکسلی 3 برابری استفاده شده در Z Fold 5 استفاده می کند و قابلیت زوم دوربرد فانتزی را منحصر به گوشی های هوشمند Galaxy S Ultra خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی زد فولد 6 باید در ماه‌های آینده به‌صورت آنلاین نمایش داده شود، هرچند که در مورد ارتقای سخت‌افزاری بزرگ، انتظارات خود را پنهان می‌کنیم. علاوه بر دوربین‌های بهتر، مایلیم سامسونگ به صفحه‌نمایش پوششی روی بیاورد که کوچک و تنگ نباشد، اما اینکه آیا خواسته‌های ما محقق می‌شود یا خیر، باید دید.

در حال حاضر، اگر بهترین گوشی هوشمند پرچمدار را می خواهید و به صفحه نمایش تاشو اهمیتی نمی دهید، باید نگاهی به Galaxy S24 Ultra بیندازید، دستگاهی فوق العاده که بر اساس عالی بودن S23 Ultra ساخته شده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.