Gemini اکنون در گوشی‌های اندرویدی آسیا و اروپا در دسترس است

هفته گذشته گوگل اعلام کرد که نام Bard را به Gemini تغییر می دهد. همچنین از راه اندازی Gemini برای اندروید و iOS خبر داد، اما تنها در ایالات متحده و به زبان انگلیسی در دسترس بود. با این حال، در عرض چند روز، گوگل در دسترس بودن Gemini را به تلفن های هوشمند اندرویدی در کشورهای بیشتری گسترش داد.

Gemini اکنون بر روی گوشی های اندرویدی در سراسر آسیا و اروپا در دسترس است

Gemini اکنون بر روی گوشی های اندرویدی در سراسر آسیا و اروپا در دسترس است - چیکاو

اکنون چندین کاربر در سراسر آسیا و اروپا گزارش می دهند که می توانند به Gemini در تلفن هوشمند اندرویدی خود دسترسی داشته باشند. در حالی که گوگل اعلام کرده بود که Gemini را در دسترس کاربران بیشتری قرار می دهد، اروپا در لیست این شرکت قرار نداشت.

به نظر می‌رسد گوگل سخت‌تر تلاش می‌کند تا آخرین ربات چت هوش مصنوعی خود را در دسترس هر چه بیشتر کاربران قرار دهد. برخی از کاربران توانسته اند با بارگذاری فایل APK برنامه، Gemini را بر روی سری Galaxy S23 کار کند. با این حال، برخی از کاربران با فشار طولانی دکمه پاور نتوانسته اند به Gemini دسترسی پیدا کنند.

نشان‌واره برنامه اندروید Google Gemini - چیکاو

چند روز پیش، جک کراوچیک، که توسعه Gemini را رهبری می‌کند، گفت که دستیار هوش مصنوعی در آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی بعدی در دسترس خواهد بود. اما به نظر می رسد Gemini اکنون به طور گسترده در دسترس مردم است. Gemini در حال حاضر به اندازه Google Assistant در کارهای مربوط به خانه هوشمند از ویژگی های غنی برخوردار نیست. گوگل اعلام کرد که به طور شبانه روزی در حال کار است تا آن ویژگی های از دست رفته را به Gemini بیاورد.

Gemini LLM گوگل به Gemini قدرت می‌دهد و توانایی بیشتری در درک زبان طبیعی و مکالمات دارد. همچنین متن آگاه است، به این معنی که می‌تواند با کاربران مکالمه پشت سر هم داشته باشد و زمینه را به خاطر بسپارد. همچنین رابط کاربری جدیدتری نسبت به Google Assistant دارد. به نظر می رسد گوگل در آینده به طور کامل جایگزین گوگل اسیستنت در دستگاه های اندرویدی خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.