گوگل می‌گوید Bard Advanced پاسخ‌های پیچیده و بهتری را ارائه می‌دهد

در دسامبر سال گذشته، گوگل اعلام کرد که چت ربات هوش مصنوعی Bard Advanced را در اوایل سال 2024 راه اندازی خواهد کرد که قرار است توسط قدرتمندترین Gemini Ultra LLM ارائه شود. ” اکنون، گزارش جدیدی بارد را با پشتیبانی از Bard Advanced نشان داده است.

به گفته 9To5Google، نقصی که در روز پنج‌شنبه بر Bard رخ داد، نشان داد که نسخه بعدی Bard از Bard Advanced پشتیبانی می‌کند. مطابق تصاویر، منوی کشویی در بالای صفحه دو گزینه را به شما نشان می دهد.

  • بارد – برای پاسخ‌های ساده‌تر و سریع‌تر
  • Bard Advanced – برای پاسخ های پیچیده و بهتر.

سامسونگ یکی از اولین شرکای خواهد بود که Gemini Ultra را آزمایش می کند

در حال حاضر، Bard Gemini Pro را اجرا می‌کند که مبتنی بر GPT 3.5 است، در حالی که Gemini Ultra برای پیشی گرفتن از استانداردهای GPT 4 در بنچمارک‌ها تبلیغ می‌شود. انتخابگر Bard/Bard Advanced نیز در برنامه Google مشاهده شد، جایی که نام «دستیار با برد» در حال حذف شدن بود. در اندروید، با ضربه زدن روی «حالت پیشرفته در موبایل» به «بهترین مدل‌های هوش مصنوعی گوگل» دسترسی خواهید داشت.

طبق گفته یک خواننده، در بازدید از bard.google.com/chat، تغییراتی در طراحی مشاهده شد (صفحه هنوز با تغییرات طراحی به پایان نرسیده است). با این حال، نسخه جدیدتر پس از چند دقیقه ناپدید شد.

علاوه بر این، در جریان رویداد Unpacked این هفته، جایی که سامسونگ سری گلکسی اس 24 را معرفی کرد، گوگل اعلام کرد که سامسونگ یکی از اولین شرکای خواهد بود که Gemini Ultra، بزرگترین مدل ما برای کارهای بسیار پیچیده را قبل از اینکه به طور گسترده در دسترس توسعه دهندگان و مشتریان سازمانی قرار گیرد، آزمایش خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.