سامسونگ می گوید به این دلایل باید از Note 20 به S24 Ultra ارتقا دهید

احتمالاً می توان گفت که همه سری گوشی های هوشمند گلکسی نوت را به خاطر دارند، حتی اگر آخرین مدل عرضه شده تقریباً چهار سال پیش در آگوست 2020 به فروش رفت. سامسونگ نیز آن را فراموش نکرده است، اما این شرکت فقط یک بیانیه مطبوعاتی در مورد آن نوشت. دلایلی که چرا باید گلکسی نوت 20 را فراموش کنید و آن را با گلکسی اس 24 اولترا جایگزین کنید.

روح سری گلکسی نوت از طریق پرچمداران گلکسی اس اولترا زنده می شود و سامسونگ از اشاره به آن ابایی ندارد. از شما می‌خواهد که این واقعیت را بپذیرید و یادداشت را کنار بگذارید.

این شرکت در تلاش است تا آخرین کاربران گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا را وادار کند که نوت های خود را رها کرده و به گلکسی اس اولترا بپردازند. سامسونگ پنج دلیل ارائه می دهد که چرا گلکسی اس 24 اولترا دستگاه نوت بهتری است، حتی اگر در مبدل باشد. آن ها اینجا هستند.

به گفته سامسونگ، بزرگترین دلایلی که چرا باید ارتقا دهید

این غول فناوری کره ای معتقد است که گلکسی اس 24 اولترا به چند دلیل نوت بهتری است. اولین مورد، تجربه بهتر قلم S همراه با نمایشگر بهبود یافته است.

این ترکیب در مقایسه با گلکسی نوت 20 اولترا، 68 درصد تاخیر را کاهش می دهد. آن خیلی زیاد است! علاوه بر این، Galaxy S24 Ultra دارای صفحه نمایش 2600 نیتی بسیار روشن تر با Vision Booster، به علاوه طراحی مسطح است که با S Pen بهتر کار می کند.

یک برنامه هوشمندتر Samsung Notes و سایر ابزارهای هوش مصنوعی

سری جدید گلکسی اس 24 که دارای رابط کاربری One UI 6.1 هستند، دارای برنامه بهبودیافته Samsung Notes هستند که اکنون با ابزار Note Assist مجهز به هوش مصنوعی بهبود یافته است.

با استفاده از آن، می توانید اسناد و متون را به راحتی خلاصه، قالب بندی خودکار، ترجمه و تصحیح کنید.

علاوه بر این، Galaxy S24 Ultra دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی انحصاری مانند Circle to Search، Live Translate، Chat Assist و Transcript Assist است که همگی می‌توانند به بهره‌وری کمک کنند.

هیچ یک از این ویژگی‌ها هرگز به سری گلکسی نوت 20 نمی‌آیند، زیرا دیگر با به‌روزرسانی‌های جدید رابط کاربری One UI پشتیبانی نمی‌شوند.

قدرت بیشتر و دوربین بهتر

در نهایت، سامسونگ معتقد است که اگر به بهبود عملکرد و دوربین اهمیت می دهید، باید از Galaxy Note 20 یا Note 20 Ultra به جدیدترین Galaxy S24 Ultra ارتقا دهید.

اول از همه، Galaxy S24 Ultra دارای تراشه قدرتمندتر Snapdragon 8 Gen 3 است که خنک‌تر و عملکرد بسیار بهبود یافته‌ای را در بازی‌های موبایل و گرافیک‌های ray-traced ارائه می‌دهد.

در مورد دوربین، گلکسی اس 24 اولترا به لطف دوربین جدید 50 مگاپیکسلی 5X زوم بهبود یافته ای دارد، به علاوه به Nightography بهتر می بالد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.