مشاهده تصاویر پس زمینه تولید شده با هوش مصنوعی گلکسی اس 24

گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ دارای ویژگی جدید و جالبی هستند که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر پس زمینه تولیدکننده هوش مصنوعی را تنها با چند ضربه روی صفحه نمایش بسازند.

در اینجا خلاصه ای سریع از نحوه اجرای این ابزار کاغذدیواری هوش مصنوعی توسط سامسونگ آورده شده است: می توانید تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی را از طریق ترکیبی از کلمات کلیدی از پیش تعیین شده ایجاد کنید، و می توانید این تصاویر پس زمینه را برای صفحه قفل، صفحه اصلی یا هر دو تنظیم کنید.

با این حال، شما نمی توانید این تصاویر پس زمینه را به عنوان فایل های تصویری در گالری خود ذخیره کنید. و اینجا جایی است که ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

محدودیت 15 کاغذ دیواری تولیدی وجود دارد

حتی اگر نمی‌توانید به صورت دستی والپیپرهای Generative را در حافظه Galaxy S24 ذخیره کنید و از آنها به عنوان فایل‌های تصویری معمولی استفاده یا به اشتراک بگذارید، می‌توانید تقریباً از هر تصویر زمینه هوش مصنوعی که قبلاً تنظیم کرده‌اید، دوباره استفاده کنید.

والپیپرهای تولیدی که برای گلکسی اس 24 خود تنظیم کرده اید به لیستی اضافه می شوند که می توانید در بالای صفحه والپیپر مولد پیدا کنید.

اینجاست که کمی مشکل ساز می شود. به نظر می رسد که لیست حاوی تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی که قبلا استفاده کرده اید دارای محدودیت است. فقط می تواند پانزده مورد اخیر را ذخیره کند.

به دلیل این محدودیت، وقتی شانزدهمین تصویر زمینه هوش مصنوعی خود را تنظیم می کنید، Galaxy S24 اولین تصویر زمینه را بدون هشدار حذف می کند تا فضا برای تصویر جدید باز شود. اولین تصویر زمینه را برای همیشه از دست خواهید داد. و اگر به ایجاد و تنظیم تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی جدید در تلفن خود ادامه دهید، طرح های قدیمی را از دست خواهید داد.

در حال حاضر، هیچ راه رسمی برای ذخیره درست تصاویر پس زمینه تولید شده با هوش مصنوعی از Galaxy S24 در یک فایل تصویری که می توانید در جای دیگری ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید، وجود ندارد. ما به شما اطلاع خواهیم داد که آیا این هرگز تغییر خواهد کرد. در حال حاضر مراقب باشید که والپیپر مولد مورد علاقه خود را در Galaxy S24 از دست ندهید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.