نگاهی به هتل‌های لوکس کیش

کیش یکی از زیباترین جزایر حاشیه خلیج فارس و جزو محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است که هر ساله میلیون‌ها مسافر داخلی و خارجی به آن سفر می‌کنند. همین پتانسیل بالای توریست‌پذیری باعث احداث آمدن هتل‌های پنج ستاره متنوعی شده که سطح بالایی از امکانات رفاهی را در اختیار مسافران می‌گذارند. اقامت در گران قیمت‌ترین و هتل های  لوکس کیش که هیچ عیب و ایرادی را نمی‌توان در آن‌ها پیدا کرد، تجربه متفاوتی از سفر به یک شهر جنوبی کشور را در اختیار شما قرار خواهد داد. پس اگر در حال برنامه‌ریزی برای یک سفر عالی به کیش همراه عزیزانتان هستید، این مقاله را از دست ندهید.

لوکس‌ترین هتل های کیش کدامند؟

تعداد هتل‌های پنج ستاره و لوکس کیش کم نیست. به‌طور مثال هتل شایان، هتل داریوش، هتل ترنج، هتل پالاس، هتل پانومارا و بسیاری از دیگر هتل‌های این جزیره رویایی، بالاترین سطح خدمات یک هتل بین‌المللی را به شما ارائه می‌کنند. رزرو اتاق در این هتل‌ها هزینه زیادی را روی دست شما می‌گذارد، اما واقعیت امر اینجاست که لوکس‌ترین هتل های کیش با معماری و لابی چشم‌نواز، امکانات رفاهی و تفریحات آبی مختلف، اتاق‌هایی با دکوراسیون لوکس و غیره، بهترین خاطره شما از سفر به کیش را رقم خواهند زد. پس قطعا ارزش آن را دارد که برای رزرو هتل کیش بخواهید یک هتل لوکس ۵ ستاره را انتخاب کنید.

هتل شایان کیش

همیشه هم تمام هتل‌های لوکس و پنج ستاره، گران قیمت نیستند. به‌طور مثال هتل شایان کیش علیرغم اینکه بسیار لوکس و مجلل است، ولی قیمت رزرو اتاق در آن نسبت به آن‌چیزی که ارائه می‌کند، بسیار مناسب است. این هتل با ۱۹۳ اتاق در سطوح رفاهی مختلف، استخر، کافی‌شاپ، دوچرخه‌سواری و تفریحات آبی می‌تواند از مسافران میزبانی کند. ساخت این هتل به سال ۱۳۵۱ بازمی‌گردد و یکی از قدیمی‌ترین هتل های کیش نیز محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن باید به فضای داخلی مدرن و یک اسکله زیبا روی آب‌های کریستالی خلیج فارس اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

مگر می‌شود کسی به‌دنبال رزرو هتل کیش باشد و اسمی از هتل داریوش کیش نشنیده باشد؟ یک هتل پنج ستاره و مجلل که با الهام گرفتن از معماری تخت جمشید بنا شده و المان‌هایی از دوران هخامنشی را در همه‌جای این هتل می‌توان دید. از ستون‌های بزرگی که روی آن‌ها سردیس حیوانات افسانه‌ای قرار گرفته تا دیواره‌های سنگی چشم‌نواز و مجسمه بزرگ پرسپولیس که نماد ارزشمند دوران هخامنشی محسوب می‌شود. اقامت در این هتل نه تنها با تمام هتل های کیش متفاوت است و فضاهای گردشی جذابی را در اختیار شما می‌گذارد، بلکه می‌تواند هر امکانات رفاهی که از یک هتل پنج ستاره و بین‌المللی انتظار می‌رود را در دسترس مسافران بگذارد.

هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و لوکس کیش، هتل مارینا پارک است که در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار بنا شده و تأسیس آن به سال ۱۳۸۹ بازمی‌گردد. هتلی با معماری مدرن و فوق‌العاده زیبا که محوطه آن را درختان و گیاهان زینتی گران‌بهایی پوشش داده‌اند و آب نماهای جذاب در کنار آن‌ها، فضای دلنشینی را برای مسافران به‌وجود آورده‌اند. برخی از اتاق‌های این هتل منظره‌ای به‌طرف دریای خلیج فارس را ارائه می‌دهند و پنجره دیگر اتاق‌های این هتل رو به محوطه سرسبز و زیبای آن باز می‌شود.

هتل ترنج کیش

به‌اعتقاد بسیاری از مسافرانی که در هتل‌های لوکس و پنج ستاره کیش اقامت داشته‌اند، هتل ترنج کیش یکی از جذاب‌ترین تجربیات را به شما ارائه می‌کند. ترنج، نام یک مجموعه اقامتی است که سوئیت‌های آن به‌سبک هتل‌های جزایر مالدیو روی آب بنا شده و تمام آن‌ها با یک اسکله چوبی زیبا به یکدیگر متصل هستند. این هتل در منطقه‌‌ای عالی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده و سوئیت‌های آن با منظره‌ای چشم‌نواز به‌طرف خلیج همیشه فارس، زیباترین غروب خورشید عمرتان را به شما هدیه خواهند داد. یکی از نکات جذابی که هنگام رزرو هتل کیش باید آن را در نظر گرفت، کف شیشه‌ای این سوئیت‌ها است که دید متفاوتی از دنیای زیر آب را به‌ارمغان آورده و می‌توانید دریا را در زیر پاهایتان داشته باشید.

هتل پالاس کیش

یکی دیگر از هتل های کیش که جزو اقامتگاه‌های لوکس و پرهزینه این جزیره محسوب می‌شود، هتل پالاس کیش است. هتلی نوساز در حاشیه خلیج فارس که بازخوردهای بسیار خوبی را از مسافرانی که تجربه اقامت در آن را داشته‌اند، دریافت کرده است. اگر قصد یک سفر کاری را دارید و به‌دنبال برگزاری سمینار یا یک جلسه مهم در جزیره کیش هستید، این هتل با سالن‌های مجلل برگزاری سمینار و جلسات، گزینه ایده‌آلی برای شما محسوب می‌شود. یکی از خدمات محبوب این هتل، کافی شاپ ۲۴ ساعته است که به‌لطف آن می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را میل کنید. ضمن اینکه خود هتل امکان رنت خودرو در کیش را نیز در اختیارتان خواهد گذاشت.

رزرو آسان هتل‌های لوکس کیش با اسنپ تریپ

آیا به‌دنبال رزرو هتل های کیش هستید ولی نمی‌دانید باید از چه راهی اقدام کنید؟ استفاده از سامانه‌های رزرو آنلاین هتل مثل اسنپ تریپ، بهترین راهی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با مراجعه به وب‌سایت اسنپ تریپ می‌توانید فهرست کاملی از تمام هتل‌های پنج ستاره و لوکس کیش را مشاهده کنید، امکانات و تصاویر آن‌ها را ببینید، با قیمت رزرو اتاق در آن‌ها آشنا شوید و در نهایت با چند کلیک ساده می‌توانید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. فقط کافیست تاریخ اقامت، مدت زمان حضور در کیش و تعداد نفرات را وارد کنید. چمدان خود را ببینید و خودتان را برای سفری خاطره‌انگیز به یکی از زیباترین جزایر ایران آماده کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.