New Quick جدید برای همه تلفن‌ها و تبلت‌های گلکسی عرضه می‌شود!

در اوایل این ماه، گوگل و سامسونگ فاش کردند که سیستم های اشتراک گذاری فایل بی سیم اختصاصی خود را در یک موجودیت واحد ادغام کرده اند. Nearby Share گوگل با Quick Share سامسونگ ادغام شد و این ویژگی در سری Galaxy S24 عرضه شد. اکنون، آن نسخه جدید Quick Share برای سایر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های Galaxy عرضه می‌شود.

اشتراک‌گذاری سریع جدید برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های Galaxy عرضه می‌شود

سامسونگ ویژگی به‌روزرسانی شده اشتراک‌گذاری سریع را با به‌روزرسانی سه برنامه در فروشگاه گلکسی منتشر کرده است: Quick Share، Quick Share Agent و Quick Share Connectivity. برنامه Quick Share اکنون در نسخه 13.6.11.7 است و حجم دانلود آن به روز رسانی 24.5 مگابایت است. برنامه جدید Quick Share Agent دارای نسخه 3.5.19.23 است و حجم به روز رسانی کوچکی در حدود 3.70 مگابایت دارد. برنامه Quick Share Connectivity اکنون در نسخه 1.5.02.30 است و حجم دانلود آن تنها 1.72 مگابایت است. می‌توانید این به‌روزرسانی‌ها را از فروشگاه گلکسی در تلفن هوشمند و تبلت گلکسی خود دانلود کنید.

پس از به‌روزرسانی این سه برنامه، که باید برای همه گوشی‌های گلکسی دارای رابط کاربری One UI 6.0 (یا حتی قدیمی‌تر) در دسترس باشند، نماد اشتراک‌گذاری سریع جدید را در منوی اشتراک‌گذاری خواهید دید. ویژگی Nearby Share همچنان در برگه اشتراک‌گذاری قابل مشاهده است، اما پس از انتشار به‌روزرسانی جدید GMS توسط Google در نیمه اول این ماه، حذف خواهد شد. تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی غیرسامسونگ نیز در این ماه از ویژگی اشتراک‌گذاری سریع برخوردار خواهند شد و جایگزین Nearby Share خواهد شد.

اشتراک‌گذاری سریع جدید، دستگاه‌های سازگار نزدیک را مستقیماً در منوی اشتراک‌گذاری نشان می‌دهد، حتی قبل از اینکه روی نماد اشتراک‌گذاری سریع ضربه بزنید. همانطور که در اسکرین شات های بالا می بینید، +Galaxy S24 به طور مستقیم در منوی اشتراک گذاری، همراه با سایر برنامه ها، افراد و خدماتی که به طور منظم استفاده می شوند، قابل مشاهده است.

وقتی روی نماد اشتراک‌گذاری سریع کلیک می‌کنید، یک منوی تمام صفحه ظاهر می‌شود که گزینه‌های بیشتری از جمله گزینه اشتراک‌گذاری با استفاده از کد QR را نشان می‌دهد. همچنین می توانید فایل ها را به صورت بی سیم با افراد موجود در لیست مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. پیوندی ایجاد می‌کند که دیگران می‌توانند فایل‌هایی را که با آنها به اشتراک گذاشته‌اید دانلود کنند. با این حال، این محدودیت تا 5 گیگابایت برای هر اشتراک است. پیش از این، این محدودیت 3 گیگابایت بود، بنابراین نسبت به نسخه قبلی Quick Share بهبود یافته است.

برنامه های Quick Share و Nearby Share برای ویندوز در سه ماهه سوم 2024 ادغام خواهند شد

با ویژگی جدید اشتراک‌گذاری سریع، می‌توانید فایل‌ها را به صورت بی‌سیم با همه گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و تلویزیون‌های اندرویدی به اشتراک بگذارید. این سیستم اشتراک‌گذاری فایل بی‌سیم با همه رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل Chrome نیز کار می‌کند. سامسونگ همچنین اعلام کرده است که با گوگل برای ادغام برنامه های Quick Share و Nearby Share برای ویندوز قبل از پایان سه ماهه سوم سال جاری همکاری خواهد کرد. برنامه اشتراک‌گذاری سریع برای ویندوز از قبل دارای نماد جدیدتر است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.